پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر را از اسپورتیم ببینید. آبی‌پوشان پایتخت بعد از 5 هفته تساوی متوالی این‌بار باید برای کسب 3 امتیاز به آب و آتش بزنند.

تیم‌های رده شش و هفتمی جدول لیگ بیست و یکم امروز از ساعت 16 و به میزبانی پیکان به مصاف هم خواهند رفت. استقلالی‌ها حالا 5 هفته است که در کسب پیروزی ناکام هستند و هر 5 بازی آخر خود در لیگ را با تساوی به پایان رسانده‌اند. برای پخش زنده فوتبال استقلال پیکان 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر

وضعیت استقلال و پیکان شباعت زیادی به هم دارد. شاگردان مجتبی حسینی که در پیکان تا حدی شگفتی‌ساز ظاهر شده‌اند با کسب 3 پیروزی، 3 تساوی و 2 باخت از ابتدای لیگ تا امروز با 12 امتیاز در رده هفتم قرار دارند و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

پیکان البته در 5 بازی آخر خود تنها 1 بار پیروز شده و 2 تساوی و 2 شکست دیگر به ثبت رسانده است. از تقابل‌های روردرروی دو تیم ذکر این نکته حائز اهمیت است که استقلال در 10 سال اخیر 9 بار پیکان را شکست داده و 7 بازی نیز به تساوی انجامیده اما پیکان هیچگاه استقلال را شکست نداده است! در 5 تقابل رودرروی پیشین دو تیم نیز تنها 1 بازی برنده داشته است و 4 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. پخش زنده فوتبال استقلال پیکان 18 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال استقلال و پیکان 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *