از پرسپولیس کسر امتیاز نمی‌شود

آیا از پرسپولیس کسر امتیاز می‌شود؟ طی ساعات اخیر شایعاتی حول کسر امتیاز از پرسپولیس بابت پرونده آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی اسبق این باشگاه شکل گرفته که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد.

بعد از پرونده عجیبی که محمدحسن انصاری‌فرد در دوره مدیریت خود برای این باشگاه به یادگار گذاشت، آنتونی استوکس در شکایتی که به فیفا داشته توانسته حکم مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کند.

از پرسپولیس کسر امتیاز نمی‌شود

از ساعاتی پیش اما شایعاتی حول محرومیت و کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس بابت شکایت آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی اسبق سرخ‌پوشان شکل گرفته است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و در صورتی‌که تا زمان اعلام شده از سوی فیفا، این باشگاه موفق به پرداخت مطالبات این بازیکن نشود، بعد از فرصت 45 روزه با جریمه محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس که در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد به این باشگاه آمده بود، بعد از انجام دیدار این تیم در امارات مقابل الشارجه و پایان مرخصی‌اش به ایران بازنگشت و بعد از آن نیز به بهانه کرونا قراردادش را فسخ کرد. در شرایطی که انصاری‌فرد و مشاوران او بارها از حل این مشکل و اینکه مانعی برای احقاق حق پرسپولیس در این پرونده وجود نخواهد داشت، صحبت کرده بودند، اکنون بعد از دو سال و اندی این مهاجم ایرلندی موفق شده پرونده مطالبات خود را از سوی فیفا علیه پرسپولیس دریافت کرده و این باشگاه را محکوم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *