مارسلو،پرافتخارترین مدافع رئال مادرید [+ فیلم ]

بعد از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا امسال، مارسلو با کسب بیست و چهارمین قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد.

مارسلو، پرافتخارترین مدافع  رئال مادرید، امیدوار است که بتواند به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

مارسلو می‌خواهد در رئال بماند

مارسلو روز شنبه و پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا با پیروزی 0-4 برابر اسپانیول رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد و با کسب بیست و چهارمین جام قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گرفت.
قرارداد این بازیکن 33 ساله که از سال 2007 در سانتیاگو برنابئو حضور دارد، تابستان امسال به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.
با این حال کسب این قهرمانی و رکورد جذابی که باعث شده او بالاتر از خنتو، اسطوره این باشگاه، در صدر جدول پر افتخارترین بازیکنان رئال قرار بگیرد، این بازیکن را به ادامه حضور در برنابئو امیدوار کرده است.

مارسلو در گفتگو با الچیرینگیتو و در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش اظهار داشت:«من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من بسیار خونسرد هستم و از این که در بهترین تیم دنیا بازی می‌کنم خوشحال هستم. به تازگی اسطوره‌ای مانند پاکو خنتو را پشت سر گذاشتم. من بازیکنی هستم که بیشترین جام را در بهترین باشگاه دنیا به دست آوردم و این بسیار ارزشمند است. می‌خواهم در این تیم بمانم و این موضوع کاملا مشخص است.»

تمام قهرمانی‌های مارسلو

مارسلو در طول 15 سال حضورش در ترکیب رئال مادرید شش قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورده است. او همچنین سه بار موفق شده جام قهرمانی سوپرکاپ اروپا را بالای سر ببرد. رزومه قابل توجه او در این باشگاه با پنج قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *