پخش زنده تراکتور پدیده 3 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده تراکتور پدیده 3 آذر 1400 را با ما ببینید. دو تیم در یکی از حساسترین بازی‌های هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 در تبریز به مصاف هم می‌روند.

تبریزی‌ها بعد از چند هفته ناکامی در لیگ بیست و یکم با فیروز کریمی سرمربی پایان فصل بیسم خداحافظی کرده یک مربی کروات را به تیم آوردند و در هفته پنجم موفق به کسب یک تساوی در اصفهان مقابل سپاهان قدرتمند شدند. برای پخش زنده فوتبال سپاهان فجر سپاسی 3 آذر با ما باشید.

پخش زنده تراکتور پدیده 3 آذر 1400

سرمربی کروات جدید زوانیمیر سولدو با سابقه پر و پیمانی در مربیگری‌ است. تبریزی‌ها به عملکرد خوب او امیدوارند تا تراکتور از بحران فعلی خارج شود. تیمی که در 5 هفته گذشته از لیگ، سه شکست، یک تساوی و تنها 1 پیروزی تجربه کرده و با 4 امتیاز در رده سیزدهم است.

از سوی دیگر پدیده وضعیت خیلی بهتری ندارد. تیمی که در یکی دو هفته اخیر بحث مالکیت آن و نام اصلی و رنگ پیراهنش حواشی زیادی به همراه داشته در 5 هفته‌ای که از لیگ گذشته 4 شکست و تنها 1 تساوی در هفته اول کسب کرده است. باید دید برنده جدال بحران زده‌ها در تبریز کدام تیم خواهد بود! حاصل 16 تقبل پیشین دو تیم 6 پیروزی برای پدیده و تنها 4 پیروزی برای تراکتو بوده است. پخش زنده فوتبال سپاهان فجر سپاسی 3 آذر را از لینک زیر ببینید:

 پخش زنده بازی تراکتور و پدیده 3 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تراکتور پدیده 3 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *