پخش زنده منچسترسیتی اورتون 30 آبان [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچسترسیتی اورتون 30 آبان را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم در ورزشگاه اتحاد من سیتی رده دومی میزبان تیم بحران زده اورتون از رده یازدهم جدول است. دو تیم با مصدومان سرشناس و مهمی در این بازی حاضر خواهند شد. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون 30 آبان با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی اورتون 30 آبان

رافا بنیتز در این بازی بازیکنان مهمی چون یری مینا، تام دیویس، دومنیک کالورت لوین، آندره گومز و عبدالله دوکوره را در اختیار ندارد. از سویی عبداالله گواردیولای ولخرج نیز در این بازی جک گریلیش، منچسترسیتی، فیل فودن  و فران تورس را در اختیار ندارد. البته که نیمکت پر زرق و برق سیتی جایگزین‌های مناسبی برای هریک ارائه می‌دهد.

سیتی در 5 بازی اخیر دو شکست و سه پیروزی داشته است اما اورتون در 5 بازی 3 شکست و 2 تساوی ثبت کرده تا هیچ بردی نداشته باشد. از سویی اورتون در هر 8 تقابل آخر خود با سیتی بازنده بوده است و آخرین پیروزی آن‌ها بر سیتی به پیروزی 4 بر 0 سال 2017 باز می‌گردد. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون 30 آبان از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون 30 آبان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی اورتون 30 آبان چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *