پخش زنده بازی اینتر و شاختار 3 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بازی اینتر و شاختار 3 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. شاختار یک امتیازی شانسی برای صعود از گروه ندارد اما اینتر 7 امتیازی نیاز به پیروزی دارد.

قهرمان فصل گذشته سری آ در ماجراجویی اروپایی‌اش با سیمونه اینزاگی خیلی خوب عمل نکرده است. آن‌ها در یک بازی برتر به رئال باختند و سپس مقابل شاختار متوقف شدند. در عوض اما دوبار شریف مولداوی را برد تا با 7 امتیاز حالا پایینتر از رئال 9 امتیازی باشد. برای پخش زنده فوتبال اینتر شاختار 3 آذر با ما باشید. دو تیم از ساعت 21:15 در جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده بازی اینتر و شاختار 3 آذر 1400

دو تیم پیش از این 4 بار رویاروی شده‌اند که حاصل آن 1 پیروزی برای اینتر و 3 تساوی بوده است. یکی از آخرین تساوی‌ها بازی رفت دو تیم در همین مرحله بود. اینتر این روزها با پیروزی بر ناپولی بدون شکست اسپالتی اوضاع خوبی دارد و امیدوار است با پیروزی در این بازی کار صعود خود به مرحله بعد را از اما اگر رها سازد. برای پخش زنده فوتبال اینتر شاختار 3 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده اینتر شاختار 3 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی اینتر و شاختار 3 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *