پخش زنده لیورپول پورتو 3 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده لیورپول پورتو 3 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. این یکی از مهمترین و تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های گروه اول رقابت‌ها در دور پنجم است. با ما تا پایان همراه باشید.

گرچه لیورپول کلوپ با 12 امتیاز از 4 بازی قبلی آسودگی خیال خاصی دارد اما پورتو، اتلتیکو و تا حدی میلان هنوز برای کسب رده دوم رقابت سنگینی دارند. پورتو با ستاره ایرانی درخشانش مهدی طارمی امیدوار به صعود از گروه است و نمایش‌های خوبی داشته است. با پخش زنده فوتبال لیورپول پورتو 3 آذر با ما باشید.

پخش زنده لیورپول پورتو 3 آذر

پورتو این روزها با درخشش ستاره ایرانی خود مهدی طارمی نتایج ایده آلی در لیگ داخلی پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا کسب می‌کند. پورتو 5 امتیازی حالا بالاتر از اتلتیکو است و امیدوار به کسب امتیاز در آنفیلد تا برای صعود امیدوارتر باشد. از سویی شاید میلان بتواند از اتلتیکو امتیاز بگیرد تا اوضاع برای دیگر رقبا پیچیده‌تر شود.

عملکرد دو تیم در 5 بازی پایانی در همه رقابت‌ها یکسان است. 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی. اما در 5 تقابل پیشین دو تیم لیورپول 4 بار پیروز شده و یک بازی نیز به تساوی بدون گل انجامیده است. بازی رفت دو تیم در همین مرحله در پرتغال با برتری 5 بر 1 لیورپول همراه بود. جایی که تک گل پورتو با ضربه سر زیبای طارمی به ثمر رسید. برای پخش زنده فوتبال لیورپول پورتو 3 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی لیورپول و پورتو 3 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده لیورپول پورتو 3 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *