پخش زنده دورتموند وولفسبورگ 6 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده دورتموند وولفسبورگ 6 آذر 1400 را با ما ببینید. دو تیم رده دو و ششمی جدول بوندسلیگا از ساعت 18 امروز در فولکس واگن آرنا به مصاف هم می‌روند.

دورتموند رده دومی گرچه در بوندسلیگا به دشواری با تکیه بر درخشش ستارگان جوانی چون ارلینگ هالند توانسته جایگاه دومی خود را حفظ کند اوضاع متزلزلی دارد. برای پخش زنده فوتبال دورتموند وولفسبورگ 6 آذر با ما باشید.

پخش زنده دورتموند وولفسبورگ 6 آذر

هالند و دوستانش با وجود درخشش ستاره نروژی از صعود به مرحله بعدی چمپیونزلیگ بازماندند. علت هم به شکست سنگین 3 بر 1 برابر رقیب اصلی یعنی اسپورتینگ لیسبون در هفته پنجم بازمیگردد تا دورتموند بعد از 6 امتیاز ابتدایی سه بازی پیاپی را واگذار کرده باشد. حالا هالند در مدت کوتاهی هم از صعود به جام جهانی و هم از لیگ قهرمانان باز مانده است.

جالب اینکه در 5 بازی آخر دو تیم، وولفسبورگ عملکرد بهتری داشته است. هر دو تیم دو پیروزی داشته‌اند اما دورتموند 3 شکست و وولفسبورگ 2 شکست و 1 تساوی ثبت کرده تا آمار بهتری داشته باشد. در 24 تقابل پیشین دو تیم البته این دورتموند است که با 17 پیروزی در برابر تنها 4 پیروزی گرگ‌ها دست بالا را دارد.

دورتموند حتی 9 بازی است که از وولفسبورگ گل نخورده و آخرین پیروزی وولفسبورگ مقابل دورتموند نیز به سال 2015 در چارچوب دی اف بی پوکال باز می‌گردد. پخش زنده فوتبال دورتموند وولفسبورگ 6 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی دورتموند و وولفسبورگ 6 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده دورتموند وولفسبورگ 6 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *