پخش زنده ناپولی آتالانتا 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده ناپولی آتالانتا 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. این یکی از مهمترین بازی‌های هفته شانزدهم سری آ است که از ساعت 23:15 امشب آغاز می‌شود.

ناپولی صدرنشین امروز در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا میزبان آتالانتای رده چهارمی است. شاگردان اسپالتی با 36 امتیاز در تلاش‌ هستند تا اختلاف یک و دو امتیازی خود با میلان و اینتر را حفظ کنند. البته آتالانتای 31 امتیازی خود در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند خود را در میان تیم‌های بالانشین جا دهد و در کورس باشد. پخش زنده فوتبال ناپولی آتالانتا 13 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده ناپولی آتالانتا 13 آذر

مهمترین مصدوم ناپولی در این بازی رابین گوسنس است ولی ناپولی اوسیمن، اینسینیه،‌ مانولاس و کالیدو کولبیالی مهمترین بازیکن خط دفاعی خود را در اختیار ندارد. آیا نبود چنین چهره‌های مهمی در مقابل آتالانتای تهاجمی برای ناپولی صدرنشین دردسرساز می‌شود؟

ماجرا جایی حساس می‌شود که بدانیم آتالانتا در 5 بازی پایانی خود در همه رقابت‌ها 4 پیروزی و تنها 1 تساوی داشته است و ین در حالی است که ناپولی تنها یک پیروزی در تقابل با لاتزیو کسب کرده و با 2 شکست و 2 تساوی حال و روز خوشی ندارد.

در تقابل‌های پیشین نیز آتالانتا دست بالا را دارد. آتالانتا در 5 تقابل پیشین با ناپولی 3 پیروزی، 1 تساوی و تنها 1 شکست داشته است. در مجموع 25 تقابل پیشین دو تیم نیز آتالانتا 11 پیروزی در برابر 9 پیروزی ناپولی کسب کرده است. پخش زنده فوتبال ناپولی آتالانتا 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی ناپولی و آتالانتا 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده ناپولی آتالانتا 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *