استقلال از تیم ملی دانشجویان شکست خورد !

استقلال از تیم ملی دانشجویان شکست خورد . شاگردان فرهاد مجیدی که در اردوی پیش فصل به سر می‌برند امروز به مصاف تیم ملی دانشجویان رفتند.

استقلال در آخرین بازی خود در اردوی پیش فصل لیگ بیست و یکم به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت. این بازی پشت درهای بسته و بدون پوشش خبری برگزار شد و با تک گل محمد اوسانی به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید.

استقلال از تیم ملی دانشجویان شکست خورد

استقلال از تیم ملی دانشجویان شکست خورد !

اما نکته عجیبی که در تصاویر منتشر شده از این بازی خودنمایی می کرد، تفاوت میان شماره پیراهن بازیکنان با شماره ای بود که روی شورت ورزشی آنها درج شده بود. به طور مثال، روزبه چشمی که پس از یک سال به جمع آبی ها بازگشته بود و با پیراهن شماره 5 بازی می کرد، روی شورت او عدد 79 درج شده بود. شماره ای که متعلق به سبحان خاقانی است.

شماره پیراهن سیاوش یزدانی و جعفر اویتالایف سلمانی نیز با شماره روی شورت ورزشی آنها فرق داشت. یزدانی در حالی که شماره 4 را بر تن کرده بود، روی شورت ورزشی خود شماره 19 را داشت که بر تن عارف آقاسی بود. جعفر سلمانی نیز با پیراهن شماره 59 به میدان رفت در حالیکه شورت ورزشی شماره 17 را داشت که البته این شماره به بازیکن خاصی تعلق ندارد.

به هر شکل در آستانه آغاز لیگ برتر، این ناهماهنگی کمی عجیب به نظر می رسد. شاگردان فرهاد مجیدی باید در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، به مصاف هوادار تهران بروند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استقلال از تیم ملی دانشجویان باخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *