مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی

مصدومیت علی اصغر مجرد در شرایطی رخ داد که تنها 10 روز به آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشور باقی مانده و این ملی پوش کشورمان نمی‌تواند شهرداری ارومیه را همراهی کند.

مصدومیت ستاره جوان تیم ملی والیبال به حدی بدموقع بود که شوک بزرگی به والیبال ایران وارد شد. حالا بسیاری نگران وضعیت مجرد هستند اما این ستاره جوان از بازگشت قدرتمندانه خود می گوید.

سرپرست تیم شهرداری ارومیه روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازیکن روز گذشته در دیدار تدارکاتی مقابل آذرباتری از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و شب گذشته برای معاینه دقیق تر به تهران اعزام شد تا بعد از معاینه نظر قطعی پزشک درخصوص میزان مصدومیت این بازیکن مشخص شود.» بیژن فرج‌زاده اضافه کرد هم اینک منتظر نظر قطعی پزشک هستیم تا تصمیم خود را برای ادامه بازی این بازیکن در لیگ اتخاذ کنیم.

مصدومیت علی اصغر مجرد

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی

وی درباره مصدومیت علی اصغر مجرد گفت: نظر قطعی پزشک امروز یا فردا اعلام خواهد شد و امیدواریم شرایط این بازیکن و دوران نقاهت او طولانی نباشد، با این حال درصورت نظر پزشک مبنی بر طولانی بودن دوران نقاهت این بازیکن، باشگاه بدنبال جذب یک بازیکن برای جایگزینی و پر کردن خلاء این بازیکن ملی‌پوش خواهد بود.

سرپرست تیم شهرداری ارومیه در خصوص ۲ بازی دوستانه این تیم با آذرباتری نیز گفت: تیم‌ها قبل از شروع لیگ برای آنالیز حریفان و شناخت و هماهنگی بیشتر در تیم خود بازی‌های دوستانه‌ای را مدنظر دارند که این ۲ بازی نیز برای بدست آمدن عیار نفرات تیم برای سرمربی مفید بود. فرج زاده افزود:

در این بازی های تدارکاتی سرمربی به خواسته‌های خود دست یافت هر چند مصدومیت بازیکن تیم در بازی دوم اتفاق تلخی برای تیم رقم زد.

وی در خصوص حضور ۲ بازیکن این تیم در ترکیب فولاد سیرجان در رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا افزود:

باشگاه به دلیل زمان آغاز لیگ برتر و خستگی بازیکنان از فصل جاری رغبتی برای حضور این بازیکنان در این رقابت‌ها نداشت با این حال با توجه به قرارداد صابر کاظمی و علیرضا بهبودی و اعلام فدراسیون، این 2 بازیکن با تیم سیرجان به رقابت‌های آسیایی اعزام شدند و امیدواریم بعد از حضور در این رقابت‌ها و بازی های مختلف تیم ملی بدون آسیب دیدگی و کمترین مشکل به تیم شهرداری بازگردند.

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی
مصدومیت شدید علی اصغر مجرد

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری تا به امروز به خواسته‌های خود در تمرینات پیش فصل لیگ برتر دست یافته و امیدواریم بتوانیم با کسب عملکرد خوب، اتفاقات خوبی در این فصل برای هواداران رقم بزنیم.

تیم شهرداری به همراه آذرباتری ارومیه ۲ نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال هستند که از دوم آبان‌ماه رقابت خود را آغاز خواهند کرد. علی اصغر مجرد بازیکن ملی پوش شهرداری ارومیه، روز گذشته، در جریان دیدار دوستانه با آذرباتری آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد. اما درباره مصدومیت علی اصغر مجرد با او گفتگوی مفصلی انجام شده که بخش هایی از آن را در ادامه باهم مرور میکنیم.

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛‌ با قدرت باز می گردم

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی
مصدومیت شدید علی اصغر مجرد

علی اصغر مجرد یکی از بهترین بازیکنان ایران در تورنمنت های اخیر بوده است. این بازیکن جوان در سه رقابت سخت یعنی لیگ ملت‌ها، المپیک و آسیایی حاضر بود و به نظر می رسد همه این فشارها باعث شد که نهایتا در یک بازی دوستانه که در ترکیب شهرداری ارومیه حضور داشت آسیب ببیند. بعد از معاینات آسیب دیدگی مجرد پارگی آشیل تشخیص داده شد تا  او  4 تا 6 ماه از میادین دور باشد و لیگ برایش به طور کامل از دست برود. در مصاحبه ای که درباره مصدومیت علی اصغر مجرد انجام شده است میخوانیم:

من هنوز خودم باورم نمی شود که این اتفاق برایم افتاده است. من به همه مصدومیت ها فکر می کردم جز این یکی و اصلاً خودم نفهمیدم چطور این اتفاق افتاد. در زمین بودم و روی یک حرکت ساده قصد سه گام زدن داشتم. یعنی قصد پریدن داشتم که فیلم آن هم موجود است و برخی خبرگزاری ها آن را کار کرده اند؛ آمدم پایم را روی زمین بگذارم تا برای گام زدن استارت بزنم اما یک لحظه انگار کسی از پشت با من برخورد کرد. برگشتم دیدم کسی پشتم نیست. پایم را نگاه کردم و دیدم که قسمت آشیلم داخل رفته. آن لحظه خودم فهمیدم که آشیل پایم پاره شده و یکی، دو دقیقه اصلا چیزی نمی فهمیدم، سرم گیج می رفت و کلاً چیزی یادم نیست. از طرفی اوضاع روحیه من هم خوب نبود و داشتم گریه می کردم و بنده خدا دکتر سعی کرد آرامم کند.

مجرد درباره علت مصدومیت خود می گوید:

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی
مصدومیت شدید علی اصغر مجرد / اویتالایف

به نظرم اصلی‌ترین دلیل مصدومیت استراحت نکردن است. البته این نه تقصیر من است نه باشگاه و نه مربی‌. کلا ما ورزشکارها همه اینطوری هستیم و زندگی ورزشکار همین است. باز هم می‌گویم هیچ کس در این داستان مقصر نیست. پارسال وقتی من از تیر یا مرداد ماه وارد لیگ شدم تا پایان مسابقات هیچ استراحتی نداشتم. بعد 10 تا 15 روز استراحت کردم و دوباره تمرینات را شروع کردم. 10 روز استراحتم هم آن‌چنان استراحتی نبود و کاملاً فعال بودم. آمدم برای المپیک تلاش کردم چون آن مسابقات برای من خیلی مهم بود. تمریناتم را شروع کردم وزن زدن و کارهای با توپ را استارت زدم. از فروردین ماه که دوباره تمرینات ما شروع شد، دقیقا هفت ماه ما هم پشت سر هم تحت فشار بودیم. همه این ها خستگی است دیگر.

مجرد وعده بازگشت قدرتمندانه خود را داد و از هواداران و والیبال دوستان ایرانی خواست که او را فراموش نکنند:

دیده ام که یکسری ها بعد از مصدومیت فراموش می شوند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه ارومیه هوای من را داشته باشد. خودتان هم دیدید که از اول سال با وجود مصدومیت با تمام جان مایه گذاشتم به خاطر این که پرچم کشورم بالا برود. در مسابقات آسیایی هم می‌توانستم به خاطر مصدومیت نروم اما بعد از مشورتی که با دکتر فرهادی داشتم هر طور که شده به آنجا رفتم. یعنی امیدوارم همانطور که همیشه سرپا هستیم و در اردوها حاضر می‌شویم، مانند همان موقع هوای ما را داشته باشد. مثلا یادم می‌آید در صربستان آتناسویچ مصدوم شد اما از او حمایت کردند و برگشته و دوباره بهترین بازی ها را انجام می دهد. البته باید این را هم توجه داشته باشیم که ما ورزشکار هستیم و همانطور که یک روزی مدال می‌گیریم، چنین اتفاقاتی هم وجود دارد و نمی شود آدم همیشه در اوج باشد. زندگی بالا و پایین دارد اما به شما قول می‌دهم اگر عمل خوبی داشته باشم انشالله قوی تر و پر قدرت تر از قبل می گردم.

مصدومیت علی اصغر مجرد ؛ اشک‌های دردناک ستاره جوان تیم ملی
مصدومیت شدید علی اصغر مجرد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مصدومیت علی اصغر مجرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *