کارگزار جدید پرسپولیس ؛ مبلغ و جزئیات قرارداد جدید

کارگزار جدید پرسپولیس کیست و چه زمانی مشخص خواهد شد. با گذشت بیش از 5 هفته از آغاز لیگ برتر، قهرمان 5 دوره گذشته هنوز کارگزار رسمی ندارد.

مدت زیادی است که رقیب سنتی یعنی استقلال با کارگزار جدید خود درآمد 500 میلیاردی را تضمین کرده و به کار خود مشغول است. اما پرسپولیس با بانک گردشگری به توافق نرسید و دنبال مبلغ بالاتری بود. این موضوع مشکلات مالی مهمی برای باشگاه و بازیکنان ایجاد کرد و محرومیت نقل و انتقالاتی را نیز در پی داشت.

کارگزار جدید پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس از چندی پیش اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات به مسوولان باشگاه اعلام کرده‌اند و از سویی دیگر نیز مدیران تیم در به در به دنبال تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات مربوط به بدهی گابریل کالدرون و همچنین کریستین اوساگوآنا هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند و خواسته کادرفنی برای جذب نفرات مدنظر را دنبال کنند.

کارگزار جدید پرسپولیس ؛ مبلغ و جزئیات قرارداد
کارگزار پرسپولیس / کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس / کارگزار باشگاه پرسپولیس

در این رابطه اما اکنون خبر از توافق نهایی این باشگاه با کارگزار و تایید آن از سوی وزارت ورزش به گوش می‌رسد. کارگزاری که با بودجه 600 میلیاردی قرار است این هفته از سوی باشگاه رسما رونمایی شود و شرایط همکاری طرفین برای تامین خواسته‌های یکدیگر دنبال شود. در صورت رقم خوردن این اتفاق که منابع نزدیک به باشگاه از قطعی شدن آن خبر می‌دهند، این باشگاه ضمن تامین بودجه لازم برای پرداخت بدهی‌ها و مطالبات کادرفنی و بازیکنان کنونی، شرایط مناسبی نیز برای پیشبرد اهداف خود دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کارگزار جدید پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *