مجری مراسم توپ طلای 2021 ؛ سندی هریبرت (Sandy Heribert) کیست؟

مجری مراسم توپ طلای 2021 کیست؟ مراسم بالون دور 2021 یا همان توپ طلای 2021 دیشب در پاریس برگزار شد و نهایتا توپ طلا نصیب لیونل مسی شد.

اجرای مراسم توپ طلای شب گذشته بر عهده سندی هریبرت، خبرنگار و گزارشگر 37 ساله فرانسوی – بریتانیایی در کنار دیدیه دروگبا اسطوره ساحل عاجی سابق چلسی بود. خانم هریبرت دو سال پیش مراسم توپ طلای 2019 را نیز اجرا کرده بود و در این زمینه تجربه کافی دارد. این مجری تلویزیونی تجربه اجرای ویژه برنامه لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه را دارد و البته مسابقات خوانندگی یورو ویژن را هم اجرا کرده است. اما سندی هریبرت کیست ؟

مجری مراسم توپ طلای 2021

سندی هریبرت مدرک لیسانس در حوزه بازاریابی رسانه‌ای و لیسانس رشته خبرنگاری دارد. اولین شغل حرفه‌ای او به شبکه یورو اسپورت مربوط است. او پس از 5 سال حضور در برنامه‌های زنده نظیر مسابقات المپیک سوچی در سال 2014، از 2015 به عنوان خبرنگار مستقل فعالیت کرد.

سندی سال‌ها تجربه حضور در تورنمنت‌های فوتبالی مختلف نظیر یورو 2016 را دارد. او دو سال نیز با برنامه‌ای به نام Ultimate Beastmaster برای نتفلیکس همکاری کرده است. سندی همچنین تجربه گزارشگری رالی داکار 2018 را دارد و به عنوان سردبیر یک مجله خودرو فعال بوده است. پیج اینستاگرام سندی هریبرت را از آدرس sandyheribert می‌توانید دنبال کنید. امیدوارم تا اینجا پاسخ سوال سندی هریبرت کیست را گرفته باشید.

مجری مراسم توپ طلای 2021 ؛ سندی هریبرت (Sandy Heribert) کیست؟
سندی هریبرت اینستا / سندی هریبرت اینستاگرام / سندی هریبرت به انگلیسی / سندی هریبرت ویکیپدیا

دیدیه دروگبا اسطوره چلسی نیز البته دو سال پیش همچون امسال مجری مراسم توپ طلا بود. در آن سال مسی ششمین توپ طلایش را برد و باید دید که آیا لئو امشب هفتمین جامش را می برد یا بازیکن دیگری جایزه را کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مجری مراسم توپ طلای 2021 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *