برنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکم

برنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکم در این نوشتار به شما ارائه خواهد شد. تیم قلعه نویی در فصل جدید رقابت ها هم یک مدعی جدی محسوب می شود.

امیر قلعه نویی بعد از چند سال ناموفق بودن در کسب عنوان در تیم هایی چون تراکتور، استقلال و سپاهان کمی به حاشیه رانده شد و با حضور مربیان جوان و تازه کار در راس کار باشگاه های برتر، به نظر دوران او به سر آمده بود.

قلعه نویی اما بارها اثبات کرده که در اهل تسلیم شدن است و نه هیچ وقت قابل پیش بینی. در نتیجه پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ ایران به تیمی به نظر معمولی تر و تازه وارد یعنی گل گهر سیرجان رفت. جایی که با جذب یک دوجین ستارگان سابق استقلال و پرسپولیس و ترکیب آن ها با بازیکنان بومی کرمان، در فصل گذشته لیگ یک وضعیت رویایی رقم زد. در ادامه با برنامه کامل بازی های گل گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم با ما باشید.

برنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکم

برنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکمبرنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکم
برنامه بازی های گل گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم / برنامه مسابقات گل گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم / اویتالایف / برنامه بازی های گل گهر سیرجان در لیگ برتر 1400-1401

سال گذشته تیم جذاب قلعه نویی یک مدعی کسب سهمیه آسیا بود و گرچه در آخر با بدشانسی کورس کسب سهمیه را به تراکتور فیروز کریمی واگذار کرد، اما عملکرد بسیار ایده آلی فراتر از یک تیم کم نام و نشان داشت. از سویی گل گهر در جام حذفی هم تا نیمه نهایی پیش رفت و اگر به سد محکمی چون استقلال بر نمی خورد شاید حتی شانس صعود به فینال را داشت. حالا برنامه کامل بازی های گل گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم مشخص شده است و به قرار زیر است:

هفته اول: گل‌گهر سیرجان / تراکتور تبریز

هفته دوم: فجر سپاسی شیراز / گل‌گهر سیرجان

هفته سوم: گل‌گهر سیرجان / نساجی مازندران

هفته چهارم: پرسپولیس / گل‌گهر سیرجان

هفته پنجم: صنعت نفت آبادان – گل‌گهر سیرجان

هفته ششم: گل‌گهر سیرجان – استقلال

هفته هفتم: پیکان – گل‌گهر سیرجان

هفته هشتم: گل‌گهر سیرجان – سپاهان اصفهان

هفته نهم: پدیده خراسان – گل‌گهر سیرجان

هفته دهم: گل‌گهر سیرجان – فولاد خوزستان

هفته یازدهم: آلومینیوم اراک – گل‌گهر سیرجان

هفته دوازدهم: گل‌گهر سیرجان – مس رفسنجان

هفته سیزدهم: نفت مسجدسلیمان – گل‌گهر سیرجان

هفته چهاردهم: گل‌گهر سیرجان – هوادار

هفته پانزدهم: ذوب‌آهن اصفهان – گل‌گهر سیرجان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه بازی های گل گهر سیرجان لیگ بیست و یکم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *