پخش زنده پورتو پورتیمننزه 12 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پورتو پورتیمننزه 12 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته سیزدهم لیگ پرتغال از ساعت 22:30 به مصاف هم می‌روند.

در تقابل تیم‌های صدرنشین و رده ششمی لیگ پرتغال احتمال دارد دو لژیونر فوتبال ایران رودروی هم قرار گیرند. جز مهدی طارمی که همه ما او را می‌شناسیم، پیام نیازمند دروازه‌بان خوب سال گذشته سپاهان امسال در تیم پورتیمننزه فعالیت دارد. پخش زنده فوتبال پورتو پورتیمننزه 12 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده پورتو پورتیمننزه 12 آذر

با حضور نیازمند در تیم پرتغالی،‌ تعداد دروازه‌بانان لژیونر ایرانی به 3 رسیده است. البته که نیازمند هنوز به اندازه عابدزاده و بیرانوند فرصت بازی نیافته، اما در معدود مسابقاتی که در میدان حاضر شده است توانایی خارق‌العاده خود را نشان داده است. مهدی طارمی هم که این روزها ستاره باشگاه پورتو است و شاید حالا که گل او نامزد جایزه پوشکاش 2021 شده است حتی بتواند با کسب این جایزه افتخار آفرینی بزرگی کند.

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در 13 تقابل پیشین پورتو و پورتمیننزه، 12 بار پورتو و تنها یکبار تیم جدید نیازمند پیروز بوده است. پخش زنده فوتبال پورتو پورتیمننزه 12 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی پورتو و پورتیمننزه 12 آذر

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پورتو پورتیمننزه 12 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *