خلاصه بازی رم بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا [+فیلم]

خلاصه بازی رم بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا را در این نوشتار ببینید. این سنگین‌ترین شکست دوران مربیگری ژوزه مورینیو پرتغالی بود که در خاک نروژ رقم خورد.

شاگردان ژوزه مورینیو در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا دو شب پیش به مصاف یک تیم بی نام و نشان نروژی رفتند. تیمی که گرچه در حال حاضر بالاتر از مولده صدرنشین لیگ داخلی نروژ است،‌ اما به هیچ وجه انتظار نمی‌رفت برای مورینیو بزرگ دردسر ساز شود. در خلاصه بازی رم بود گلیمت با ما باشید.

خلاصه بازی رم بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا

ژوزه مورینیو در این بازی با دست کم گرفتن حریف نروژی خود، از ترکیب اصلی گرگ‌ها تنها روی پاتریسیو دروازه‌بان تیم اصلی را روانه میدان کرد و دیگر بازیکنان همگی از نیمکت ذخیره‌ها انتخاب شدند. لاین‌آپ اولیه رم در این دیدار عبارت بود از:

پاتریسیو،‌ کومبولا، ایبانر، رینولدز، کالافیوری،‌ ویلار، داربوئه، دیاوارا، پرز، الشعراوی و البته مایورال. تیم نروژی که با ترکیب اصلی خود به میدان آمده بود در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی و به طو دقیق‌تر در دقایق 8 و 20 به دو گل رسید. در ادامه کارلس پرز یک گل برای گرگ‌ها به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

طوفان بود گلیمت اما در نیمه دوم آغاز شد. ابتدا دقیقه 52 گل سوم تیم نروژی به ثمر رسید و سپس در تنها ده دقیقه از دقیقه 70 تا 80 تیم مورینیو 3 گل دریافت کرد.

گرچه مورینیو با 5 تعویض و واردن کردن کریستانته،‌ شومودوروف، میخیتاریان، آبراهام و پلگرینی سعی در تغییر جریان بازی داشت این موارد موثر نیفتاد و رم بدون هیچ تغییر خاصی با این نتیجه سنگین شکست خورد. در ادامه آمار عملکرد دو تیم را در 90 دقیقه خواهید دید:

خلاصه بازی رم بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا [+فیلم]

گرچه اویتالایف رم در سالیان اخیر شکست‌های پرگل متعددی در مقابل تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ داشته است اما این سنگین‌ترین شکست ژوزه مورینیو در تمام طول دوران مربی‌گری‌اش بود. در ادامه شما را به تماشای خلاصه بازی رم بود گلیمت دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی رم بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *