خلاصه بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400 [هفته اول لیگ برتر ایران]

خلاصه بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400 را با اسپورتیم ببینید. شاگردان یحیی گل محمدی بعد از شکست تلخ مقابل الهلال در اولین هفته لیگ برتر به مصاف فولاد رفتند.

این بازی در فولاد آرنا و به میزبانی خوزستانی‌ها برگزار شد. در شرایطی که انتظار می‌رفت فولاد قدرتمند نمایش خوبی از خود نشان دهد اما در نهایت این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که نشان دادند شکست سنگین مقابل الهلال انگیزه‌های آن‌ها برای رقابت‌های داخلی را از بین نبرده است. برای تماشای هایلایت بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400

تنها دقایق هیجان انگیز نیمه اول بازی شاید به همان چند دقیقه ابتدایی بازی و نوع فیلمبرداری و زاویه دید دوربین بازی بازگردد که دقایقی برای همه ما دردسرساز شد.

اما 16 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم بازی و با فشارهای مداوم پرسپولیس بود که دروازه فولاد از روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر زیبای رضا اسدی باز شد. برای بار دوم و در دقیقه 73 این حامد پاکدل بود که با یک ضربه خوب موفق به ثبت دومین گل برای پرسپولیس شد.

5 دقیقه بعد لوسیانو پریرا با تیزهوشی خاصی موفق شد یک پنالتی از فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس بگیرد و آنرا به گل بدل کند تا اختلاف به حداقل برسد. اما یحیی که قصد تسلیم شدن نداشت عیسی آل کثیر تازه نفس را به میدان فرستاده بود.

نهایتا اویتالایف در دقیقه 84 بود که پاس تو در زیبای وحید امیری،‌ آل کثیر را در موقعیت تک به تک با دروزاره‌بان فولاد قرار داد تا این مهاجم باهوش گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه شما را به تماشای هایلایت بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400 دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی پرسپولیس فولاد 30 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *