مصدومیت ارلینگ هالند توسط رز تایید شد [+مدت زمان دوری بچه غول از میادین]

مصدومیت ارلینگ هالند توسط مارکو رزه سرمربی زنبورها تایید شد. همچنین مدت زمان دوری ستاره جوان و نروژی دورتموند از میادین مشخص شده است.

سرمربی بوروسیا دورتموند که تیمش چندی پیش در تقابل با آژاکس قدرتمند اریک تن هاگ با نتیجه 4 بر 0 شکست خورد طی یک نشست خبری رسما تایید کرد که ارلینگ هالند به علت مصدومیت عضلانی چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت ارلینگ هالند توسط رز تایید شد

هالند هفته گذشته و پس از سپری کردن یک دوره مصدومیت کوتاه عضلانی موفق شد دو گل برابر ماینتس به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 3 بر 1 به نفع دورتموند پایان یابد. او همچنین در دیدار سه شنبه شب مقابل آژاکس 90 دقیقه تمام در میدان حضور داشت و تنها شاهد تحقیر 4 بر 0 تیمش بود. از روز گذشته اما اخباری مبنی بر عود کردن مصدومیت هالند به منتشر شد و در این باره سرمربی دورتموند مارکو رز گفت:

ارلینگ مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. فکر کنم چند هفته‌ای او را در اختیار نداشته باشیم. او از ناحیه عضلانی برای چندین بار متوالی مصدوم شده و در شرایط آرمانی برای بازی کردن نیست.

مصدومیت ارلینگ هالند توسط رز تایید شد [+مدت زمان دوری بچه غول]

این اویتالایف در شرایطی است که زنبورها فردا باید به مصاف آرمینیا بیلفیلد بروند و در روز سوم نوامبر نیز میزبان بازی برگشت با آژاکس در وست والن خواهند بود. رز همچنین در ادامه افزود:

روز گذشته ارلینگ اصلا حال خوبی نداشت، زیرا از بازگشت به تمرینات خوشحال بود و حالا باید یک مدت دور باشد. ارلینگ هرگونه حمایتی از سوی باشگاه و کل اعضای تیم خواهد شد و ما کنارش هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مصدومیت ارلینگ هالند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *