کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد [+عکس]

کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد. امروز و در بازی اول پرسپولیس در لیگ بیست و یکم رسما از لباس جدید پرسپولیس رونمایی شد. این بازی با برتری سرخپوشان پایان یافت.

لحظاتی قبل از آغاز رسمی بازی پرسپولیس در مقابل فولاد که به میزبانی خوزستانی‌ها در فولاد آرنا آرنا برگزار شد،‌ باشگاه رسما از کیت لباس پرسپولیس رونمایی به عمل آورد.

در ویدیویی که از سوی باشگاه پرسپولیس برای معرفی لباس جدید پرسپولیس منتشر شده است علی شجاعی و مهدی مهدیخانی دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت به خوزستان سفر نکردند با همراهی دو فرد ناشناس دیگر در ورزشگه شهید کاظمی دیده می‌شوند. این افراد پیراهن جدید پرسپولیس را به تن کرده و به حرکات نمایشی مشغول هستند.

کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد

با توجه به غیبت ستارگان اصلی پرسپولیس و سفر بسیاری از اعضای تیم به خوزستان، این ویدیو شب گذشته تهیه شده است. بنابر این ویدیو پرسپولیس لیگ بیست و یکم با کیت‌های قرمز، سفید و مشکی به میدان خواهد رفت.

این مهم در حالی است که کیت‌های دوم و سوم پرسپولیس در فصول قبلی رنگ‌های بنفش تیره و خاکستری بوده‌ است. طراحی لباس جدید پرسپولیس همچنان و مانند گذشته منقش به المان‌ها و نمادهایی خاص از پرسپولیس،‌ تخت جمشید و ایران باستان است.

کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد [+عکس]

شیردال معروف تخت جمشید روی پیراهن در قسمت جلو دیده می‌شود و البته به طور ریزتر و نواری شکل در سر آستین‌ها کار شده است. برای هر سه پیراهن جدید پرسپولیس دو خط در نظرگرفته شده که نشانه‌ای مشترک محسوب می‌شود و نقش اصلی را در این لباس برعهده دارند.

همچنین برخلاف گذشته در کیت لباس پرسپولیس خبری از آستین و شورت ورزشی سفید خبری نیست. این در شرایطی است که برخی هواداران باشگاه به استفاده از این مدل برای احترام به سنت‌های باشگاه اویتالایف معتقدند.

تنها نقطه ضعف رونمایی از لباس های جدید پرسپولیس عدم رونمایی از البسه دروازه‌بانی،‌ هتلی و سویشرت‌های پیش از بازی باشد. البته شاید در آینده از این موارد نیز رونمایی به عمل آید. همچنین هنوز نام بانک گردشگری به عنوان اسپانسر این تیم روی پیراهن پرسپولیس است که حکایت از این دارد که این بانک خصوصی تا زمان مزایده بعدی اسپانسر اصلی قرمزهاست. در ادامه شما را به تماشای تصاویر منتشر شده از لباس های جدید پرسپولیس دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کیت جدید پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *