خلاصه بازی السد الریان جام حذفی قطر [+فیلم]

خلاصه بازی السد الریان جام حذفی قطر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در چارچوب دیدار نهایی جام حذفی قطر معروف به امیر کاپ قطر به مصاف هم رفتند.

شجاع خلیل زاده لژیونر فوتبال ایران بازیکن الریان قطر است که در این بازی نیز 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. او در طول بازی نمایش خوبی از خود نشان داد اما در پایان و در ضربات پنالتی خراب کردن پنالتی توسط او سبب شد تا الریان این جام را از کف بدهد. برای هایلایت بازی السد الریان جام حذفی قطر با ما باشید.

خلاصه بازی السد الریان جام حذفی قطر

ابتدا این الریان بود که در دقیقه 44 بازی با گل یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی از رقیب قدرتمند خود که صدرنشین لیگ ستارگان قطر است پیش افتاد. در ادامه و در دقیقه 58 یک پنالتی به سود السد اعلام شد که سانتی کازورلا، ستاره پیشین آرسنال و ویارئال آن را به گل بدل کرد تا بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با همین نتیجه به پایان برسد.

اویتالایف در ضربان پنالتی اما هر دو تیم 4 ضربه اول خود را به گل بدل کردند. زمانی که شجاع خلیل زاده برای پنالتی پنجم پشت توپ قرار گرفت اما شاید کسی تصور نمی‌کرد مدافع ملی پوش ایران موفق نباشد. هرچه باشد پنالتی شجاع گل نشد تا بلافاصله پس از او جونگ وو یونگ پنالتی خود را به گل تبدیل کند و السد موفق به شکست الریان شود. در ادامه هایلات بازی السد الریان جام حذفی قطر را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی السد الریان جام حذفی قطر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *