پخش زنده فینال آسیا الهلال عربستان پوهانگ کره امروز 2 آذر 1400

پخش زنده فینال آسیا الهلال عربستان پوهانگ کره امروز 2 آذر 1400 را با ما ببینید. پرافتخارترین تیم‌های آسیا در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 19 به مصاف هم می‌روند.

پرافتخارترین تیم‌های آسیا، هردو با 3 قهرمانی امروز و از ساعت 19:30 برگزارکننده دیدار نهایی لیگ قهرمانان 2021 هستند. پیروز این میدان لقب پرافتخارترین تیم اسیا را از آن خود خواهد کرد. الهلال به لطف نایب قهرمانی‌های پرتعدادش همین حالا هم پرافتخارترین تیم آسیاست.

اما پوهانگ تنها 3 بار به فینال رسیده و هر سه بار قهرمان شده است تا دومین تیم پرافتخار آسیا باشد. برای پخش زنده فوتبال الهلال پوهانگ استیلرز 2 آذر 1400 با ما باشید.

پخش زنده فینال آسیا الهلال عربستان پوهانگ کره امروز 2 آذر 1400

پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021

پخش زنده فینال آسیا الهلال عربستان پوهانگ کره امروز 2 آذر 1400
پخش زنده الهلال و پوهانگ 2 آذر / پخش زنده بازی الهلال پوهانگ 2 آذر / پخش زنده فوتبال الهلال پوهانگ 2 آذر / پخش زنده الهلال پوهانگ فینال لیگ قهرمانان آسیا

پوهانگ در صورت حفظ روند خود یعنی هر فینال یک قهرمانی، به پرافتخارترین تیم آسیا بدل می‌شود. اما طبیعتا الهلال به سادگی از عنوان قهرمانی دست نخواهد کشید. نکته عجیب فینال اینکه هیچ یک از دو تیم در لیگ داخلی خود اوضاع خوبی ندارند.

پوهانگ با 42 امتیاز از 33 بازی در رده هفتم کی لیگ کره قرار گرفته است و شاید حتی در لیگ قهرمانان فصل آینده حاضر نباشد. از سوی دیگر الهلال نیز با 19 امتیاز از 9 بازی در رده چهارم لیگ برتر عربستان است. نکته مهم البته سه بازی عقب افتاده این تیم است که در صورت پیروزی الهلال را به صدر جدول می‌برد.

دو تیم پیش از این 3 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است. لازم به ذکر است استقلال ایران بعد از دو تیم پوهانگ و الهلال سومین تیم پرافتخار آسیا است. برای پخش زنده فوتبال الهلال پوهانگ استیلرز 2 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی الهلال و پوهانگ استیلرز 2 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فینال آسیا الهلال عربستان پوهانگ کره امروز 2 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *