پخش زنده بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر [لینک خارجی و بدون سانسور]

پخش زنده بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از ساعت 3:30 بامداد در چارچوب رقابت‌های ان بی ای به مصاف هم می‌روند.

لس آنجلس لیکرز تیم محبوب کنفرانس غرب امسال هم با وجود حضور ستارگانی چون لبران جیمز عملکرد دور از انتظاری داشته است و خیلی خوب عمل نکرده است. آن‌ها دیشب با نتیجه 106 بر 100 از نیویورک نیکس شکست خوردند و حالا با 9 برد و 10 شکست در رده نهم کنفرانس غرب قرار دارند. اما برای پخش زنده لس آنجلس لیکرز و ایندیانا پیسرز 4 آذر با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر

پخش زنده بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر [لینک خارجی و بدون سانسور]
ساعت پخش بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر / زمان پخش بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر / ساعت شروع بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر
در بازی شب گذشته مقابل نیکس، لبران جمیز به علت درگیری که با بازیکن حریف در بازی قبل داشت از بازی محروم بود. شاید همین عدم حضور او موجبات شکست لیکرز را فراهم آورده باشد. آن‌ها اما امشب باید به مصاف تیم سیزدهم کنفرانس شرق یعنی ایندیانا پیسرز بروند که تا اینجای کار 8 پیروزی و 11 شکست داشته است. پخش زنده لس آنجلس لیکرز و ایندیانا پیسرز 4 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده لیکرز و اسپرز 4 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بسکتبال لیکرز و ایندیانا 4 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *