حکم دادگاه کریم بنزما مشخص شد [حبس و جزای نقدی برای ستاره رئال]

حکم دادگاه کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید بالاخره در پرونده مرتبط با متئو والبوئنا مشخص شد. برای اطلاع از جزئیات حکم با ما تا پایان همراه باشید.

بعد از مدت مدیدی بالاخره رای یک پرونده قضایی جنجالی درباره کریم بنزما مشخص شد. موضوعی که زندگی حرفه‌ای ستاره فرانسوی را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

دادگاه فرانسه اعلام کرد که این بازیکن به دلیل تلاش برای باج‌گیری از متئو والبوئنا، هم تیمی‌اش در تیم ملی این کشور، مجرم شناخته شده و رای پرونده او یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو است.

حکم دادگاه کریم بنزما مشخص شد

قضات دادگاه دفاعیه بنزما مبنی بر این که هدفش از مطرح کردن صحبت‌هایی که با والبوئنا زده باج‌گیری مستقیم نبوده و او اطلاع نداشته که اقداماتش ممکن است جنبه قانونی داشته باشد پذیرفته و به همین دلیل حکم حبس او را به حالت تعلیقی درآوردند.

بیشتر بخوانید:

رای این دادگاه تنها چند ساعت پیش از بازی امشب این بازیکن برابر شریف در لیگ قهرمانان اروپا و البته پنج روز پیش از برگزاری مراسم توپ طلا در پاریس اعلام شده که او یکی از نامزدهای دریافت آن به حساب می‌آید.

حکم دادگاه کریم بنزما مشخص شد [حبس و جزای نقدی برای ستاره رئال]
حکم کریم بنزما / حکم دادگاه بنزما / حکم زندان کریم بنزما / حبس تعلیقی بنزما / جریمه نقدی بنزما / حکم زندان کریم بنزما

والبوئنا یکی از دوستان دوران کودکی بنزماست و پرونده باج‌گیری از او به سال 2015 برمی‌گردد که عده‌ای این بازیکن را تهدید کردند که اگر مبلغی را به آنها پرداخت نکند، فیلمی غیراخلاقی از او منتشر می‌کنند.

دخالت بنزما در این موضوع باعث شد که اتهام همکاری با باج‌گیرها به این بازیکن نسبت داده شود و همین موضوع باعث شد او چند سال از تیم ملی فرانسه دور باشد و قهرمانی با این تیم در جام جهانی 2018 روسیه را نیز از دست بدهد. او چند ماه قبل بار دیگر از سوی دیدیه دشان به تیم ملی دعوت شد و از آن زمان به بعد به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حکم دادگاه کریم بنزما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *