پخش زنده بایرن آرمینیا بیلفیلد 6 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بایرن آرمینیا بیلفیلد 6 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. بایرن صدرنشین به نظر کار ساده‌ای برابر تیم هفدهم بوندسلیگا در آلیانز خواهد داشت.

بایرن مونیخ صدرنشین که در لیگ قهرمانان اروپا نیز با 5 برد پیاپی صدرنشین مقتدر گروه خود است امروز در آلیانز آرنا در دیداری تمرینی! میزبان آرمینیا بیلفیلد رده هفدهمی است که تنها 9 امتیاز دارد. پخش زنده فوتبال بایرن و آرمینیا بیلفیلد 6 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده بایرن آرمینیا بیلفیلد 6 آذر

بایرن در شرایطی به مصاف آرمینیا می‌رود که در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و البته یک شکست غیرمنتظره برابر آگزبورگ داشته است. آرمینیا نیز در 5 بازی پایانی‌اش در همه رقابت‌ها 3 شکست،‌ 1 پیروزی و 1 تساوی ثبت کرده است.

آرمینیا در تقابل‌های پیشین با بایرن نیز عملکرد خیلی جذابی نداشته است. دو تقابل از زمان بازگشت آرمینیا به بوندسلیگا که حاصل آن یک شکست سنگین 4 بر 1 و یک تساوی 1 بر 1 بوده است. آیا عدم پیروزی بر بایرن اینبار می‌شکند؟ پخش زنده فوتبال بایرن و آرمینیا بیلفیلد 6 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بایرن و آرمینیا بیلفیلد 6 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بایرن و آرمینیا بیلفیلد 6 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *