پخش زنده منچسترسیتی وستهام 7 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچسترسیتی وستهام 7 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از حساس‌ترین و مهمترین دیدارهای امروز از ساعت 17:30 به مصاف هم می‌روند.

شاگردان پپ گواردیولا امروز باید به مصاف رقیبی بروند که از آخرین تقابل با آن خاطره خوشی ندارند! وستهم جذاب دیوید مویس امسال فراتر از انتظارها عمل کرده است. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی وستهام 7 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی وستهام 7 آذر

شاگردان گواردیولا به عنوان گرانقیمت‌ترین تیم دنیا این هفته با پیروزی بر پی اس جی در لیگ قهرمانان به نوعی صدرنشینی خود در گروه لیگ قهرمانان را قطعی کردند. آن‌ها که در رده دوم لیگ برتر هستند و اختلافی 3 امتیازی با چلسی دارند امروز در یک بازی حساس به مصاف وستهام رده چهارمی با 23 امتیاز می‌روند.

شاگردان مویس نیز عملکرد بسیار ایده‌آلی در لیگ داخلی،‌ جام حذفی و لیگ اروپا داشته‌اند. سیتی در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 شکست داشته و وستهم 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی. در مجموع 26 تقابل پیشین دو تیم بالطبع این سیتی است که با 20 پیروزی دست بالا را دارد در حالی که وستهام 3 پیروزی داشته است.

آخرین تقابل دو تیم چندی پیش در جام اتحادیه رقم خورد. بازی که بعد از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 به نفع شاگردان مویس پایان یافت. پخش زنده فوتبال منچسترسیتی وستهام 7 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهام 7 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی وستهام 7 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *