پخش زنده منچستریونایتد آرسنال 11 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچستریونایتد آرسنال 11 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم جزیره در اولترافورد به مصاف هم می‌روند.

این بازی از ساعت 23:45 در اولترافورد و با قضاوت مارتین اتکینسون،‌ داور سرشناس بریتانیایی آغاز خواهد شد. معمولا این بازی یکی از بازی‌های نوستالژیک و هیجان‌انگیز جزیره در هر فصل و هر شرایطی است. پخش زنده فوتبال منچستریونایتد آرسنال 11 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده منچستریونایتد آرسنال 11 آذر

وضعیت دو تیم بسیار متفاوت است. آرسنال که در سالیان اخیر همواره معیار سنجش بحران برای دیگر تیم‌ها بود، حالا با عملکردی فراتر از انتظار، با ترکیبی از جوانان و با یک سرمریی جوان و خوش‌فکر عملکرد خوبی داشته و حالا در رده پنجم جزیره است.

منچستری‌ها اما که قرار بود بعد از مورینیو با سولشر اوج بگیرند، از عرش به فرش کشیده شده، با سولشر بدترین رکوردهای تاریخ‌شان را ثبت کرده و حالا در رده دهم جدول هستند. البته منچستری‌ها به رالف رانگنیک مربی آلمانی جدید خود امیدوارند و شاید او جانی تازه به کالبد مرده شیاطین سرخ بدمد.

آرسنال در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و تنها 1 شکست یعنی شکست سنگین 4 بر 0 مقابل لیورپول را ثبت کرده است. من یونایتد اما در 5 بازی آخر تنها یک پیروزی 2 بر 0 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در زمین این تیم در اسپانیا داشته و 2 شکست و 2 تساوی ثبت کرده است.

در مجموع 25 تقابل اخیر دو تیم، من یو با 11 پیروزی در برابر 7 پیروزی آرسنال دست بالا را دارد اما نباید فراموش کنیم که در 5 تقابل آخر دو تیم هیچکاه شیاطین پیروز نبوده‌اند و آرسنال ضمن 3 پیروزی بدون گل خورده، دو تساوی به ثبت رسانده است. پخش زنده فوتبال منچستریونایتد آرسنال 11 آذر را از لینک زیر به طور اختصاصی از اسپورتیم ببینید:

پخش زنده بازی منچستریونایتد آرسنال 11 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچستریونایتد آرسنال 11 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *