پخش زنده تاتنهام برنتفورد 11 آذر [+آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده تاتنهام برنتفورد 11 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهاردهم جزیره از ساعت 23:00 به مصاف هم می‌ روند.

تاتنهام رده نهمی و برنتفورد رده یازدهمی امروز در دیداری حساس در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم دور از انتظارات عمل کرده‌اند، تاتنهام پرستاره با وجود شروع خوب فصل با نونو اسپریتو سانتو، با نتایج بد در ادامه حالا کار را با آنتونیو کونته ادامه می‌دهد و برنتفورد تازه لیگ برتری شده با عملکردی فراتر از انتظارات در حال حاضر 16 امتیاز دارد. پخش زنده فوتبال تاتنهام برنتفورد 11 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده تاتنهام برنتفورد 11 آذر

تاتنهام از زمان اخراج نونو اسپریتو و جایگزینی او با کونته نتایج نسبتا خوبی در 4 بازی گرفته است. دو پیروزی مقابل لیدز و ویتسه، یک تساوی مقابل اورتون و البته شکستی دور از انتظار در لیگ کنفرانس اروپا مقابل مورا!

برنتفورد نیز که از حضور یکی از لژیونرهای کشورمان یعنی سامان قدوس بهره‌مند است اما در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی داشته است و حالا میهمان تاتنهام است. دو تیم پیش از این یکبار در جام اتحادیه به مصاف هم رفته‌اند که آن بازی با پیروزی 2 بر 0 تاتنهام پایان یافت. پخش زنده فوتبال تاتنهام برنتفورد 11 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی تاتنهام و برنتفورد 11 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تاتنهام برنتفورد 11 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *