پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر دو تیم از ساعت 16 امروز به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس بعد از چند هفته ناکامی حالا با دو پیروزی متوالی مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان در رده دوم جدول و دو امتیازی سپاهان صدرنشین است. طرفه آنکه استقلال بدون شکست فرهاد مجیدی با تساوی‌های پیاپی خود حالا با یک امتیاز کمتر اما در رده پنجم لیگ است. برای پخش زنده فوتبال استقلال پرسپولیس 13 آذر با ما باشید.

پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 13 آذر

حاصل کار پرسپولیس تا اینجای لیگ 4 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست بوده است حال آنکه شاگردان مجیدی بعد از 3 برد پیاپی ابتدای لیگ در ادامه 4 تساوی ثبت کرده و وارد دربی می‌شوند.

در 5 تقابل اخیر دو تیم استقلال 2 و پرسپولیس تنها 1 بار پیروز میدان‌ بوده است. البته هر دو پیروزی استقلال به جام حذفی و ضربات پنالتی مربوط است. دو بازی دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ساعت بازی استقلال پرسپولیس امروز 13 آذر تا دیروز 16 اعلام شده بود اما با ابلاغیه رسمی سازمان لیگ بازی با 15 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود تا ساعت بازی استقلال پرسپولیس امروز 13 آذر 16:15 باشد.

هر دو تیم وضعیت سختی در هفته‌های گذشته داشته‌اند. پرسپولیسی‌ها که معتقدند از داوری ضربه بسیار خورده‌اند امیدوارند در این بازی از اشتباهات فاحش داوری خبری نباشد.

از سوی دیگر استقلال و کادر مدیریتی این تیم که این روزها درگیری سختی با سازمان لیگ پیدا کرده امیدوار است فشارهای ناگهانی سازمان لیگ مانند بازی با گل‌گهر تیم را غافلگیر نکند. پخش زنده فوتبال استقلال پرسپولیس 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *