پخش زنده چلسی وستهام 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده چلسی وستهام 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ جزیره از ساعت 16 امروز به مصاف هم می‌روند.

چلسی با وجود عملکرد قاطعی که در لیگ قهرمانان اروپا در یوونتوس داشت، در دو بازی اخیر خود در جزیره و در تقابل با منچستریونایتد و واتفورد شکننده نشان‌داده است. حالا آن‌ها باید به مصاف تیم جان سخت دیوید مویس بروند. برای پخش زنده فوتبال چلسی وستهام 13 آذر با ما باشید.

پخش زنده چلسی وستهام 13 آذر

با توجه به اختلاف 9 امتیازی دو تیم،‌ وستهام خطر خیلی بزرگی برای جایگاه چلسی در حال حاضر نیست. چلسی با 33 امتیاز حاصل از 10 پیروزی،‌ 3 تساوی و تنها 1 شکست صدرنشین لیگ است و وستهم دیوید مویس با 7 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست با 24 امتیاز در رده چهارم جدول.

موثرترین بازیکنان دو تیم چلسی و وستهم به ترتیب ریس جیمز و میکل آنتونیو هستند. جیمز در 10 بازی برای چلسی 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است و میکل آنتونیو ستاره وستهم در 13 بازی 6 گل و 3 پاس گل ثبت کرده است.

مهمترین مصدومان چلسی در بازی امروز که شدیدا عدم حضورشان بر روند بازی موثر خواهد بود عبارتند از انگولو کانته، متئو کواچیچ و البته بن چیلول. چلسی در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی به ثبت رسانده و شکستی نداشته است. در عوض وستهام اما در 5 بازی پایانی 2 شکست،‌ 2 پیروزی و 1 تساوی داشته است.

در 10 سال گذشته دو  تیم مجموعا 21 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 11 پیروزی برای چلسی، 6 پیروزی برای وستهام و البته 4 تساوی بوده است. پخش زنده فوتبال چلسی وستهام 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی چلسی و وستهام 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده چلسی وستهام 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *