پخش زنده سویا ویارئال 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده سویا ویارئال 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم لالیگا از ساعت 16:30 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رده 4 و دوازدهم جدول لالیگا در وضعیت متفاوتی امروز به مصاف هم می‌روند. قهرمان لیگ اروپا که سال گذشته در فینال منچستریونایتد را شکست داد این روزها برای صعود از گروه لیگ قهرمانان خود نیز کار دشواری دارد. زیردریایی‌های زرد با 3 پیروزی، 7 تساوی و 4 شکست تا اینجای کار با 16 امتیاز رتبه‌ای بهتر از دوازدهم ندارند و وضعیت اونای امری به هیچ وجه خوب نیست. پخش زنده فوتبال سویا ویارئال 13 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده سویا ویارئال 13 آذر

سویای جولن لوپتگی اما هم سال گذشته و هم سال جاری حداقل در لالیگا عملکرد قابل قبولی داشته است. آن‌ها با 8 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست حالا با 28 امتیاز در رده چهارم لالیگا هستند.

سویا در این بازی مصدومان سرشناسی چون یوسف ان نصیری، اریک لاملا و خسوس ناواس را در دسترس ندارد. شاگردان لوپتگی در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست داشته‌اند.

ویارئال هم در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی داشته است. در مجمو 24 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال گذشته، سویا 10 و ویارئال 6 پیروزی داشته است. پخش زنده فوتبال سویا ویارئال 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال سویا و ویارئال 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده سویا ویارئال 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *