پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم از ساعت 18:45 به مصاف هم می‌روند.

وضعیت در لالیگا این روزها به حدی عجیب است که بارسلونا با هر تیم معمولی که مواجه می‌شود رده پایین‌تری از آن دارد. امروز هم به همین ترتیب،‌ بارسای رده هفتمی باید میزبان بتیس رده پنجمی باشد! پخش زنده فوتبال بارسلونا رئال بتیس 13 آذر را با ما ببینید.

 پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 13 آذر

شاگردان مانوئل پلگرینی این روزها از 8 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست 27 امتیاز دارند و بارسلونا با 6 پیروزی، 5 تساوی و 3 شکست تنها 23 امتیاز کسب کرده است.

آبی‌اناری‌ها با اخراج رونالدو کومان که نتایج بسیار بدی کسب کرده‌ بود و با بازگرداندن ژاوی هرناندز امیدوار به بازگشت به دوران اوج گذشته هستند. ژاوی در 3 بازی سرمربیگری بارسا، 2 پیروزی در لالیگا و 1 تساوی کسب کرده است و اوضاع بارسا خیلی بد نیست.

بتیس اما در 5 بازی آخر خود تنها 1 شکست و در عوض 4 پیروزی داشته است. در مجموع 20 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال گذشته،‌ بارسلونا 16 و بتیس تنها 2 پیروزی داشته‌اند. پخش زنده فوتبال بارسلونا رئال بتیس 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی بارسلونا و رئال بتیس 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *