پخش زنده رم اینتر 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده رم اینتر 13 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم سری آ از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم می‌روند.

رم میزبان این بازی در المپیکو است و در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 شکست داشته است. مورینیو امروز در جدالی احساسی مقابل اینتر میلان، تیمی که سال‌ها پیش با آن موفق به کسب سه گانه شد قرار می‌گیرد. پخش زنده فوتبال رم اینتر 13 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده رم اینتر 13 آذر

اینترمیلان سرحال سیمونه اینزاگی در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و تنها 1 تساوی داشته است. افعی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ امسال مقابل هیچ‌ یک از مدعیان اصلی شکست نخورده‌اند و ضمن متوقف کردن میلان و یوونتوس، ناپولی مدعی را شکست داده‌اند.حالا اینتر با 34 امتیاز در صدر جدول تعقیب‌کننده میلان 35 و ناپولی 36 امتیازی است.

ژوزه مورینیو در رم اما که به امید بازگشت به دوران پرشکوه گذشته با اینتر است، تا اینجای کار با کسب 25 امتیاز رتبه‌ای بهتر از پنجم ندارد و اختلافی 6 امتیازی با منطقه سهمیه چمپیونزلیگ دارد.

رمی‌ها در این بازی چهره‌های موثر بازی‌های اخیر خود یعنی تامی آبراهام، ریک کارسدروپ، لورنزو پلگرینی، استفان الشعراوی و حتی آفنا ژیان را در دسترس ندارند. از مصدومیان سرشناس اینتر نیز باید به دارمیان و دی ورای اشاره کرد که البته جانشینان مطمئنی دارند.

در مجموع 28 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال گذشته البته رم با 9 پیروزی در مقابل 8 پیروزی اینتر دست بالا را دارد. 11 بازی نیز به تساوی انجامیده است. پخش زنده فوتبال رم اینتر 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده رم اینتر 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده رم اینتر 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *