پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم بوندسلیگا از ساعت 21 به مصاف هم می‌روند.

دورتموند میزبان در بازی امروز در شرایطی که موفق به کسب پیروزی برابر رقیب دیرینه خود در درکلاسیکر شود می‌تواند با اختلافی دو امتیازی در صدر جدول بالاتر از بایرن قرار گیرد. برای پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر

بایرن با 10 پیروزی،‌ 1 تساوی و 2 شکست با 32 امتیاز صدرنشین فعلی بوندسلیگا است. دورتموند نیز با مربی جوان خود مارکو روزه با 10 پیروزی و 3 شکست 30 امتیاز کسب کرده است.

مهمترین بازیکنان دو تیم ستارگان خط حمله آن‌ها یعنی ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی هستند. لوا اخیرا در کسب توپ طلا ناموفق بود و قافیه را در مراسم توپ طلای 2021 به لیونل مسی واگذار کرد. لوا در 13 بازی 14 گل و 1 پاس گل ثبت کرده و هالند در 7 بازی برای دورتموند 10 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است.

دو تیم بازیکنان پرشمار و مهمی را در دسترس ندارند. بایرن گرنابری،‌ گورتزکا،‌ سابیتزر و کیمیش را در اختیار ندارد و دورتموند تورگان هازاد، جود بلینگهام و جیو رینا را در اختیار ندارد.

بایرن در 5 بازی پایانی خود 4 پیروزی و 1 شکست داشته و دورتموند 2 پیروزی و 3 شکست. در مجموع 38 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر، بایرن 22 و دورتموند 13 پیروزی داشته است. البته هر 6 تقابل پیشین دو تیم با پیروزی بایرن به پایان رسیده است. پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و دورتموند 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *