پخش زنده منچسترسیتی واتفورد 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچسترسیتی واتفورد 13 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم جزیره از ساعت 21 امشب به مصاف هم می‌روند.

تیم پرستاره و گرانقیمت پپ گواردیولا امروز با همه ستارگانش میهمان واتفورد رده هفدهمی به سرمربی‌گری کلودیو رانیری است. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی واتفورد 13 آذر با ما همراه باشید.

پخش زنده منچسترسیتی واتفورد 13 آذر

واتفورد برای ایجاد تغییری در روند نزولی تیم، بعد از همان چند هفته ابتدایی با استخدام کلودیو رانیری که سابقه قهرمانی در جزیره با لسترسیتی را دارد سعی کردند حداقل از سقوط نجات پیدا کنند.

واتفورد رانیری اما تیم عجیبی است! آن ها با وجود دو پیروزی مهم و پرگل بر اورتون و منچستریونایتد،‌ 5 شکست سنگین هم داشته است. در نتیجه واتفورد همچنان با 13 امتیاز جایگاهی بهتر از رده هفدهم ندارد و همچنان در موقعیت خطر است.

من سیتی رده دومی به عنوان گرانترین باشگاه جهان اما با 10 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست و 32 امتیاز در تعقیب چلسی 33 امتیازی است که امروز در لندن میهمان وستهم مویس است. عملکرد خوب مویس با وستهم در خانه که همین سیتی و لیورپول را شکست داده پپ را به رسیدن به صدر امیدوار کرده است.

سیتی از باخت مقابل کریستال پالاس تا امروز 6 پیروزی پیاپی ثبت کرده است و در آن‌ها پیروزی‌های مهمی بر پی اس جی و من یو نیز دیده می‌شود. به علاوه در هر 13 تقابل پیشین دو تیم این سیتی بوده که پیروز میدان بوده و حتی 1 امتیاز هم به واتفورد نداده است. پخش زنده فوتبال منچسترسیتی واتفورد 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی منچسترسیتی و واتفورد 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی واتفورد 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *