پخش زنده رئال مادرید سوسیداد 13 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده رئال مادرید سوسیداد 13 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لالیگا از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

سوسیداد در فصل جاری لالیگا عملکرد فراتر از انتظاری داشته و تا اینجای کار با 29 امتیاز در رده سوم لالیگا و هم امتیاز با اتلتیکو مادرید قهرمان فصل پیش است. پخش زنده فوتبال رئال مادرید سوسیداد 13 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده رئال مادرید سوسیداد 13 آذر

رئال مادرید آنجلوتی حاشیه امن 7 امتیازی قابل قبولی با تیم‌های دوم و سوم یعنی اتلتیکو و سوسیداد ایجاد کرده و بارسای رده هفتمی با 23 امتیاز هم بعید است برای این تیم دردسرساز شود. سوسیداد اما در هر حال در لیگ امسال یک مدعی خطرناک به نظر می رسد.

رئال بی هیچ مصدوم و محرومی پا به میدان می‌گذارد اما سوسیداد چهره‌های مهمی چون ناچو مونرئال،‌ میکل مرینو و داوید سیلوا را به علت مصدومیت ندارد. البته سوسیداد به بازیکنان مهم خط حمله خود یعنی الکساندر ایساک، میکل اویارزابال،‌ کریستین پورتو و ادنان یانوزای امیدوار است.

آن‌ها در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی داشته است. رئال اما با عملکرد درخشانس 7 پیروزی پیاپی ثبت کرده است و 10 بازی متوالی است که شکستی نداشته است. آخرین شکست کهکشانی‌ها به تقابل با اسپانیول باز می‌گردد.

در مجموع 23 تقابل پیشین در ده سال اخیر رئال 16 پیروزی و سوسیداد تنها 4 پیروزی داشته است. در 5 تقابل پیشین دو تیم نیز رئال 2 و سوسیداد 1 بار پیروز شده‌اند. پخش زنده فوتبال رئال مادرید سوسیداد 13 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی رئال مادرید و سوسیداد 13 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده رئال مادرید سوسیداد 13 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *