پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 14 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 14 آذر در اسپورتیم به شما ارائه می‌شود. دو تیم از ساعت 17:30 امروز و در استادیوم اولترافورد به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رده هفت و یازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلستان امروز در اولترافورد و از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت. این اولین بازی رسمی منچستریونایتد است که رالف رانگنیک سرمربی آلمانی و جدید شیاطین سرخ روی نیمکت خواهد نشست. برای پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد کریستال پالاس 14 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 14 آذر

پل پوگبا،‌ رافا واران،‌ نمانیا ماتیچ،‌ لوک شاو و ادینسون کاوانی مصدومان منچستریونایتد هستند که شاید به این بازی نرسند. باید دید رانگنیک در اولین بازی خود چه تغییراتی در منچستر ایجاد می‌کند. تیمی که در 5 دیدار اخیر خود 2 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی داشته است.

در مقابل کریستال پالاس با عملکردی مشابه در 5 بازی پایانی خود پا به اولترافورد گذاشته است. من یونایتد و کریستال پالاس پیش از این 18 بار رویاروی هم شده‌اند که از این تعداد 12 پیروزی نصیب من یو و تنها 3 پیروزی نصیب کریستال پالاس شده است. البته جالب است بدانید دو مورد از این سه پیروزی در 5 تقابل آخر دو تیم رقم خورده است. پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد کریستال پالاس 14 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس 14 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچستر یونایتد و کریستال پالاس آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *