پخش زنده تاتنهام نوریچ 14 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده تاتنهام نوریچ 14 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. شاگردان آنتونیو کونته با پیروزی در این بازی می‌توانند همچنان به ادامه رقابت‌ها امیدوار باشند.

تاتنهام این روزها با آنتونیو کونته به نظر حال و روز خوشی دارد. تیمی که با نونو اسپریتو سانتو لیگ را خوب شروع کرد در ادامه بیشتر به سمت و سوی نیمه پایینی جدول میل داشت تا بالا! با آمدن کونته اما این روند تا حدی عوض شده و تحت هدایت کونته تاتنهام در 5 بازی 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست داشته و اگر تک بازی عقب افتاده تاتنهام با پیروزی همراه شود تاتنهام به رده چهارم جدول می‌رسد. پخش زنده فوتبال تاتنهام نوریچ 14 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده تاتنهام نوریچ 14 آذر

امروز و از ساعت 17:30 تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود در یک بازی به نظر ساده باید به مصاف قعرنشین لیگ برتر نوریچ سیتی برود. تیمی که از 5 بازی گذشته خود 8 امتیاز حاصل از دو برد و دو تساوی کسب کرده و حداقل نسبت به ماه گذشته اوضاع بهتری دارد. مهمترین مصدومان تاتنهام در این بازی جیووانی لوسلو و البته کریستین رومرو دو ستاره آرژانتینی تیم هستند.

تاتنهام و نوریچ پیش از این 12 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 5 پیروزی برای تاتنهام و 4 پیروزی برای نوریچ سیتی بوده است. برای پخش زنده فوتبال تاتنهام نوریچ 14 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی تاتنهام و نوریچ 14 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تاتنهام نوریچ 14 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *