بهترین گل های شهاب زاهدی ؛ از المپیک دونتسک تا زوریا لوهانسک

بهترین گل های شهاب زاهدی در لیگ اوکراین را در این نوشتار ببینید. زاهدی چند سالی هست که در سطح اول فوتبال اوکراین توپ می‌زند. با ما همراه باشید.

این روزها فوتبال ایران لژیونرهای متعددی در سراسر اروپا دارد. از سطح اول فوتبال اروپا که سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در آن مشغول هستند تا لیگ‌های نسبتا معمولی‌تری مانند روسیه و اوکراین که سردار آزمون، شهاب زاهدی و الهیار صیادمنش در آن توپ می‌زنند.

شهاب زاهدی اما یکی از ستاره‌های فوتبال ایران است که متاستفانه کمتر شناخته شده و ارزش‌های او در نظر گرفته نشده است. زاهدی 26 ساله متولد 27 مرداد 1374 در ملایر استان لرستان است. او در پست مهاجم و در حال حاضر برای زوریا لوهانسک سومین تیم مطرح لیگ برتر اوکراین بازی می‌کند. این نوشتار به بررسی عملکرد حرفه‌ای او و گل‌هایش در لیگ اوکراین اختصاص داد.

بهترین گل های شهاب زاهدی

او در رده سنی جوانان برای پیکان و مقاومت تهران توپ می‌زد و در اوج عملکردش به جوانان پرسپولیس منتقل شد. او همزمان با مهدی طارمی و توسط علی دایی به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل شد، اما با جدایی علی دایی از تیم او دیگر فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و نهایتا به ماشین‌سازی منتقل شد.

عملکرد نه چندان جالب در ماشین‌سازی و عدم فرصت کافی برای بازی سبب شد که زاهدی تصمیم بگیرد به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد. بر همین اساس او در سال 2017 به باشگاه وستمانایا در لیگ ایسلند منتقل شد. عملکرد خوب خود در لیگ ایسلند و کسب قهرمانی در جام حذفی و سپس نایب قهرمانی در سوپرکاپ ایسلند با درخشش پیاپی زاهدی زمینه ساز انتقال او به سوون سامسونگ یکی از مهمترین تیم‌های کی لیگ کرده در فصل 2019 شد.

بهترین گل های شهاب زاهدی ؛ از المپیک دونتسک تا زوریا لوهانسک

باشگاه کره‌ای اما در اقدامی عجیب و پس از اطلاع از سوسابقه زاهدی و محرومیتش به علت دوپینگ با او فسخ قرارداد کرد در نتیجه شهاب فرصت بازی در این تیم پیدا نکرد. اما این پایان فوتبال شهاب نبود.

او نهایتا به المپیک دونتسک یکی از تیم‌های معمولی لیگ اوکراین منتقل شد تا همه چیز را از نو آغاز کند. عملکرد شهاب برای المپیک دونتسکی که در آستانه سقوط قرار داشت بسیار عالی بود. او در 34 بازی 14 گل برای این تیم به ثمر رساند و بلافاصله مشتریان مهمی در میان تیم‌های برتر لیگ اوکراین پیدا کرد.

یکی از مهمترین پیشنهادات از سوی زوریا لوهانسک، سومین تیم اوکراین بعد از شاختار دونتسک و دینامو کیف بود. در نتیحه شهاب این پیشنهاد را پذیرفت و تقریبا همزمان با یک ایرانی جوان دیگر یعنی الهیار صیادمنش به این تیم منتقل شد. شهاب در زوریا هم در کنار صیادمنش عملکرد خوبی داشته است. او در 23 بازی برای این تیم 5 گل مهم به ثمر رسانده و روی بسیاری از گل‌های هم‌تیمی‌هایش تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشته است. در ادامه با ما باشید تا ویدیوی بهترین گل های شهاب زاهدی در اوکراین را مرور کنیم.

گل شهاب زاهدی به دیناموکیف در پیراهن المپیک دونتسک:

گل شهاب زاهدی به ماریوپول در پیراهن المپیک دونتسک:

دبل شهاب زاهدی با پیراهن المپیک دونتسک مقابل اف سی روخلویو:

گل شهاب زاهدی به ماریوپول با پیراهن زوریا:

گل شهاب زاهدی به راپید وین با پیراهن زوریا:

دبل شهاب زاهدی مقابل ماریوپول با پیراهن زوریا:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین گل های شهاب زاهدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *