گل فرشید اسماعیلی به الریان ؛‌ پیروزی العربی در شب اخراج خامس رودریگز

گل فرشید اسماعیلی به الریان در شب پیروزی 2 بر یک العربی مقابل الریان در دقیقه 48 بازی به ثمر رسید. برای مرور بازی و تماشای گل اسماعیلی با ما باشید.

بازی‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر شب گذشته پیگیری شد و در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم‌های العربی و الریان به مصاف هم رفتند. جذابیت بازی برای فوتبال دوستان ایرانی اما بیش از هرچیز به حضور سه بازیکن ایرانی در فهرست دو تیم یعنی فرشید اسماعیلی و مهرداد محمدی برای العربی و شجاع خلیل زاده برای الریان بود. به خصوص که الریان در این بازی خامس رودریگز ستاره سالیان نه چندان دور رئال مادرید را نیز در ترکیب داشت.

گل فرشید اسماعیلی به الریان

گل فرشید اسماعیلی به الریان ؛‌ پیروزی العربی در شب اخراج خامس رودریگز

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که خامس رودریگز بهترین بازیکن زمین بود و ضمن ایجاد چند موقعیت گلزنی خوب برای هم تیمی‌هایش یک شوت نیز به تیر دورازه العربی کوبید. شجاع خلیل زاده هم در دقیقه 44 بازی یک کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم اما این العربی بود که بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 48 و روی شوت نه چندان خوب آرون بوپنزا بود که توپ در محوطه 6 قدم جلوی پای فرشید اسماعیلی افتاد و این بازیکن گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

فرشید اسماعیلی که در سه بازی اخیر توانسته به تدریج جایگاه ثابتی در العربی برای خود پیدا کند امشب گل حساسی را به ثمر رساند که زمینه‌ساز پیروزی یارانش شد.

العربی در ادامه و در دقیقه 54 توسط عبدالرحمان فهمی مصطفی نیز به گل رسید. تلاش‌های الریان برای جبران مافات اما کافی نبود و تنها یوهان بولی در دقیقه 69 موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد.

گل فرشید اسماعیلی به الریان ؛‌ پیروزی العربی در شب اخراج خامس رودریگز

این بازی پرحاشیه که 9 دقیقه وقت اضافه داشت اما آبستن وقایع دیگری نیز بود. در دقیقه 90+9 وقت‌های تلف شده با تصمیم داور خامس رودریگز ستاره کلمبیایی الریان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه، العربی حالا با 16 امتیاز پایین‌تر از السد 24 امتیازی و الدوحیل 21 امتیازی در رده سوم قرار دارد. الریان پرستاره اما با تنها 9 امتیاز از 8 بازی خود در رده ششم لیگ 12 تیمی قطر قرار گرفته است. در ادامه شما را به تماشای گل فرشید اسماعیلی مقابل الریان دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گل فرشید اسماعیلی به الریان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *