گل های کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال [گلهای دوران فعالیت در اروپا]

گل های کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال امروز منجر به پیروزی دو بر صفر استقلال شد. این نوشتار به گل‌های این بازیکن سابق وایله در اروپا مربوط است.

آرتور کوین یامگا متولد 7 سپتامبر 1996 بازیکنی اصالتا کامرونی اما اهل فرانسه است که در پست‌های گوناگونی در فوتبال بازی کرده است. او که حالا بازیکن باشگاه استقلال تهران است سابقه حضور در تیم‌هایی چون ورونا،‌ آوش پرتغال، پسکارا، سیه‌نا و وایله را دارد.

این بازیکن باکیفیت تنها 30 دقیقه زمان نیاز داشت تا در اولین حضور خود با پیراهن استقلال در زمین گلزنی کند. او که در زندگی حرفه‌ای اش سابقه بازی در پست مهاجم را نداشته در دقیقه 30 بازی گل اول استقلال را به زیبایی وارد دروازه ذوب آهن کرد. حالا هواداران استقلال پیگیر اطلاعات او هستند می‌خواهند گل های آرتور کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال را ببینند.

گل های کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال

در شبی که سبحان خاقانی به علت عدم حضور در اردوی تیم امید در ترکیب استقلال نبود،‌ فرهاد مجیدی کوین یامگا را در پست وینگر راست روانه میدان کرد و او هم در اولین حضورش کیفیت بالای خود را نشان داد.

یامگا البته رکورد دیگری نیز در کریر خود دارد که مربوط به مصدوم نشدن در تمام دوران فعالیتش است. او اما امروز در بازی اول خود برای استقلال از ناحیه سر دچار مصدومیتی جدی در اوایل بازی شد و با حالتی بانداژ شده و سر خونین تا پایان در ترکیب استقلال بود و دو گل زیبا به ثمر رساند.

او ابتدا در دقیقه 28 و با یک چرخش زیبا گل اول استقلال را به ثمر رساند تا شروع فوق العاده استقلال در لیگ امسال ادامه داشته باشد. در ادامه ویدیو این گل را ببینید:

در دقیقه 90+5 بازی روی پاس امیرعلی صادقی کوین یامگا بار دیگر صاحب توپ شد و به زیبایی توپ را وارد دروازه ذوب‌ آهن کرد. ویدیو این گل را نیز در ادامه ببینید:

جذابیت عملکرد یامگا برای استقلال دوستان سبب شد تا تصمیم بگیریم در این مطلب ویدیو‌های موجود از گل‌های یامگا را به شما ارائه کنیم. اما در این نوشتار قصد داریم نگاهی به دیگر گل‌های دوران فعالیت یامگا داشته باشیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گل های کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *