خلاصه بازی اینترمیلان یوونتوس 2 آبان 1400 [+ویدیو]

خلاصه بازی اینترمیلان یوونتوس 2 آبان 1400 را در این مطلب ببینید. به عنوان مهمترین بازی هفته این رقابت در چارچوب هفته نهم سری آ میان دو رقیب سنتی برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین و مهمترین بازی‌های هفته نهم سری آ،‌ دو تیم اینتر میلان و یوونتوس شب گذشته به مصاف هم رفتند. جایی که مدافع عنوان قهرمانی برای دفاع از عنوان خود در جوزپه مئاتزا میزبان قهرمان 9 فصل قبل سری آ بود.

اینتر احیا شده با مهره‌های جدید خود تیمی قدرتمند و مهم نشان ‌می‌دهد و یوونتوس نیز که سال گذشته تجربه خوبی با آندره‌ آ پیرلو نداشت ماسیمیلیانو آلگری را به خانه بازگردانده است. تنها تفاوت‌ مهم بازی نسبت به سال گذشته نبودن ستارگانی مانند رونالدو و لوکاکو برای دو تیم بود که به ترتیب به منچستریونایتد و چلسی پیوستند. اما برای تماشای خلاصه بازی و گل های اینترمیلان یوونتوس با ما باشید.

خلاصه بازی اینترمیلان یوونتوس 2 آبان 1400

خلاصه بازی اینترمیلان یوونتوس 2 آبان 1400 [+ویدیو]
خلاصه بازی اینتر یوونتوس / گل های بازی اینتر یوونتوس/ هایلایت اینتر یوونتوس
افعی‌ها بازی را بهتر از رقیب دیرینه خود آغاز کردند. نکته عجیب درباره ترکیب یوونتوس مهمان نبودن کیه‌زا و دیبالا در ترکیب اصلی بود. مطابق انتظار این افعی‌ها بودند که به گل اول بازی توسط ادین ژکو دست یافتند.

حرکت خوب میلان اشکرینیار در میانه میدان و پاس به هاکان چالهان در پشت محوطه جریمه، شوت سرکش و دقیق این بازیکن ترک تبار را در پی داشت. برخورد توپ به تیر دروازه و بازگشت آن سبب شد تا ادین ژکو که در موقعیت خوبی در محوطه  شش قدم قرار داشت به سادگی دروازه خالی را باز کند.

بازی در ادامه با همین روند ادامه داشت و یوونتوش تنها ناگزیر به تعویض اجباری برناردسکی با رودریگو بنتانکور شد. در نیمه دوم اما آلگری برای به تساوی کشیدن بازی به میدان آمد و هرچه در چنته داشت رو کرد. به ترتیب کیه‌زا و دیبالا به جای کولوسفسکی و کوادرادو به زمین آمدند تا میل هجومی اینتر تقویت شود.

اتفاقا در ادامه بازی این یوونتوس بود که تسلط بیشتری بر بازی داشت و نهایتا با فشارهای مداوم یووه‌ای ها موفق به گرفتن پنالتی در دقیقه 88 شدند. دنزل دامفریز هلندی که به عنوان یار تعویضی به جای متئو دارمیان به زمین آمده بود خطای شدیدی روی پای بازیکن یووه انجام داد که نهایتا اعلام ضربه پنالتی را در پی داشت.

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی و تعویضی یوونتوس پشت توپ قرار گرفت و به سادگی هرچه تمام تر بازی را به تساوی کشاند تا لذت پیروزی را برای اینتر به زهر بدل کند. حالا اینتر با 18 امتیار در رده سوم و یوونتوس با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند. در ادامه ویدیو خلاصه بازی و گل های اینترمیلان یوونتوس را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی و گل های اینترمیلان یوونتوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *