جنجال علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس ؛‌ از خط خوردن از لیست تا نزاع با یحیی!

جنجال علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس در مدت اخیر بسیار خبرساز شده است. اما آیا مدافعی که تازه از گل گهر به پرسپولیس آمده به زودی از این تیم جدا می‌شود.

در سالیان اخیر پرسپولیس تیمی بوده که معمولا همه نقطه قوت اصلی آن را خط دفاعی مستحکم و مهره‌های موثرش در این فاز دانسته‌اند. اما به تناسب ظهور مدافعان برجسته در خط دفاعی پرسپولیس، خروجی‌های این تیم در این پست نیز افزوده شده است. از شجاع خلیل‌زاده تا کنعانی‌زادگان،‌ بسیاری ستاره‌ها کنار سید جلال حسینی بازی کردند و با پیشنهادات بهتر راهی قطر و امارات شدند.

پرسپولیس امسال نیز با جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان مواجه بود. موضوعی که خط دفاعی این تیم را در بازی‌های عادی و حتی لیگ قهرمانان آسیا شدیدا تحت تاثیر قرار داد. علیرضا ابراهیمی مدافع قدرتمند فصل گذشته گل گهر گزینه اصلی یحیی برای پر کردن خلا دفاعی تیم به شمار می‌رود. اما جنجال‌های بازیکن تازه وارد تمامی ندارد.

جنجال علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس

البته که باشگاه پرسپولیس نهایت تلاش خود برای رسانه‌ای نشدن موضوع را به کار بست،‌ اما غیبت چند روزه علیرضا ابراهیمی در تمرینات پرسپولیس و عدم حضور او در لیست بازی با فولاد باید به هم مرتبط باشند.

او که تازه به پرسپولیس آمده گویا با توجه به تمرینات تیم احساس می‌کرده که جایی در ترکیب اصلی نداشته و در این باره با یحیی گل محمدی صحبتی داشته است. او از گل محمدی خواسته که اگر جایی در تفکرات مربی و ترکیب اصلی ندارد اجازه دهد او با تیم به اهواز سفر نکند.

جنجال علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس ؛‌ از خط خوردن از لیست تا نزاع با یحیی!

موضوع اما با واکنش تند یحیی گل محمدی مواجه می‌شود و او ضمن خارج کردن نام بازیکن از فهرست سفر به اهواز، او را از تمرینات تیم هم منع کرده است. با این اوضاف حتی به نظر می‌‌رسد علیرضا ابراهیمی به بازی هفته دوم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران نیز نرسد.

ابراهیمی اما در صدد است که با گفتگوی مجدد با کادر فنی و سرمربی ضمن عذرخواهی و عقب نشینی از صحبت‌های پیشین خود شرایط بازگشت به تمرینات را فراهم کند.

پرسپولیس با جدایی محمد حسین کنعانی زادگان‌ و برای جبران مافات علیرضا ابراهیمی را از گل گهر و علی نعمتی را از پدیده مشهد جذب کرد. با این وجود این دو بازیکن شرایط حضور در بازی‌های آسیایی مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال را پیدا نکردند. این مسئله در مورد اولین بازی لیگ یعنی تقابل با فولاد نیز تکرار شد تا زوج سید جلال فرشاد فرجی انتخاب اول یحیی باشد.  حال باید دید یحیی چه زمانی نظر خود را درباره وضعیت خط دفاعی و مهره‌های ثابت تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جنجال علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *