اینستاگرام کوین یامگا ؛ مروری بر زندگی شخصی و فعالیت حرفه‌ای بازیکن استقلال

اینستاگرام کوین یامگا به بررسی پیج اینستاگرامی بازیکن جدید استقلال می‌پردازد. او در جریان برتری دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن دو گل مهم به ثمر رساند.

آرتور کوین یامگا بازیکن اصالتا سنگالی اما اهل فرانسه باشگاه استقلال است که امروز اولین بازی خود در پیراهن استقلال را مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر تجربه کرد.

بازی که به خاطره عجیبی برای یامگا بدل شد. ابتدا سر یامگا شکست و کل بازی را با بانداژ ناگزیر ادامه داد و سپس در اواسط نیمه اول موفق شد قفل دروازه ذوب‌آهن را باز کند. سپس و در دقیقه 9+5 با پاس گل خوب امیرعلی صادقی موفق شد بار دیگر دروازه ذوب‌آهن را باز کند تا اولین بازی تجربه جالبی برایش باشد.

اینستاگرام کوین یامگا

برخی هواداران استقلال با توجه به درخشش ستاره تازه وارد فرانسوی از حالا پیگیر جزئیات زندگی این بازیکن شده اند. شاید هر هوادار استقلال که حالا مبهوت درخشش یامگا شده قصد داشته باشد او را در اینستاگرام فالو کند. بر همین اساس اینجا به جزئیاتی از زندگی شخصی یامگا،‌ همسر کوین یامگا ، مبلغ قرارداد کوین یامگا و البته اینستاگرام آرتور کوین یامگا می‌پردازیم.

یامگا در اینستاگرام پیج فعالی دارد و معمولا در بازه‌های زمانی کوتاه مدت صفحه خود را با مطالب مرتبط با فعالیت حرفه‌ای اش به روزرسانی می‌کند. آدرس پیج اینستاگرام آرتور کوین یامگا yamga14 است و با تیک آبی مشخص شده است. او 12 پست، 161 فالوور و 315 فالووینگ دارد.

اینستاگرام کوین یامگا ؛ مروری بر زندگی شخصی و فعالیت حرفه‌ای بازیکن استقلال

در صفحه پیش نمایش پیج یامگا از سه پست اخیر دو پست مربوط به استقلال است. یکی مربوط به زمان امضای قرارداد با باشگاه استقلال در حالی که دست در دست سردار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال دارد و عکسی از او با پیراهن استقلال نیز در این پست قرار دارد.

اینستاگرام کوین یامگا ؛ مروری بر زندگی شخصی و فعالیت حرفه‌ای بازیکن استقلال

آخرین پست او نیز به بازی امروز مقابل ذوب‌آهن اختصاص دارد و شامل یک عکس تیمی از استقلال و تصویری با سر بانداژ شده است. درباره همسر کوین یامگا باید گفت که او مجرد است و هنوز مزدوج نشده است.

مبلغ قرارداد کوین یامگا نیز هنوز از سوی هیچ یک از مراجع مرتبط اعلام نشده است. اما یامگا طبیعتا باید با توجه به کیفیت بالا و سن خوبی که دارد دریافتی بالایی داشته باشد. البته به محض اعلام جزئیاتی از مبلغ قرارداد کوین یامگا ما در همین مطلب اطلاعات تکمیلی را به اطلاع‌تان می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص اینستاگرام کوین یامگا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *