مصدومیت سرخیو آگوئرو در بازی مقابل آلاوز

مصدومیت سرخیو آگوئرو در بازی مقابل آلاوز که شب گذشته با توقف آبی اناری پوشان در نیوکمپ به پایان رسید بسیاری از هواداران را نگران کرده است.

ستاره و اسطوره سابق منچسترسیتی که بعد از سال‌ها درخشش در پیراهن آبی آسمانی منچستر بالاخره از تیم محبوبش جدا شدا به بارسلونا منتقل شد تا فرصت همبازی شدن با لیونل مسی،‌ هموطن خود را داشته باشد.

او اما در شرایطی به این تیم پیوست که مسی دوست و هموطنش قادر به تمدید قرارداد با بارسلونا نشد و در همان ابتدا یک شوک به آگوئرو وارد شد. او چند هفته ابتدایی را هم به علت مصدومیت از دست داد و دیشب در ترکیب بارسلونا مقابل آلاوز فیکس بود.

مصدومیت سرخیو آگوئرو

او البته پیش از این و در بازی با رئال مادرید که به میزبانی نیوکمپ برگزار شد نیز به آمادگی برای مسابقه رسیده بود و موفق شد تک گل بارسلونا در الکلاسیکو را به زیبایی به ثمر برساند.

مصدومیت سرخیو آگوئرو در بازی مقابل آلاوز

اما به نظر بلافاصله بعد از رهایی از بند مصدومیت و در شرایطی که به تدریج آگوئرو در حال فیکس شدن در ترکیب بارسا بود در دیدار مقابل آلاوس به طور ناگهانی دچار مصدومیت عجیبی از ناحیه قفسه سینه شد. او ناگزیر میدان را ترک کرده جای خود را به فیلیپه کوتینیو داد. هنوز شدت مصدومیت سرخیو آگوئرو مشخص نیست اما بعید است که مصدومیت ستاره آرژانتینی خیلی جدی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مصدومیت سرخیو آگوئرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *