پخش زنده وستهام دینامو زاگرب 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده وستهام دینامو زاگرب 18 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در آخرین دیدار دور گروهی لیگ اروپا از ساعت 23:30 امشب در لندن به مصاف هم می‌روند.

وستهم رده اولی و 13 امتیازی امروز در لندن میزبان دیناموزاگرب رده دومی و 7 امتیازی است. صعود و صدرنشینی وستهم به دور بعد قطعی شده است و تنها دینامو زاگرب برای اطمینان از صعود خود باید یا در این بازی وستهم را ببرد یا امیدوار باشد که خنک بلژیک در مصاف با راپیدوین ناکام باشد. برای پخش زنده فوتبال وستهام دینامو زاگرب 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده وستهام دینامو زاگرب 18 آذر

شاگردان دیوید مویس این روزها سرخوشانه پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنند. وستهام امسال ضمن شکست دادن لیورپول و چلسی در بازی‌های لیگ برتر، من‌سیتی را از جام اتحادیه حذف کرده و نشان داده که تیمی بسیار آماده،‌ منظم و قدرتمند است.

این عملکرد خوب وستهام در لیگ اروپا نیز ادامه یافته و حالا آن‌ها در آستانه صعود قاطعانه از گروه خود هستند. بی‌تردید این وستهام اگر به این روند خوب خود ادامه دهد یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ اروپا است.

دینامو زاگرب 7 امتیازی که بازی رفت مقابل وستهم را در زاگرب با نتیجه 2 بر 0 واگذار کرد اما حالا برای قطعی کردن صعود خود به کسب 3 امتیاز بازی نیاز مبرم دارد. البته تساوی نیز با برخی ام و اگرها می‌تواند صعود دینامو را رقم بزند. برای پخش زنده فوتبال وستهام دینامو زاگرب 18 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی وستهام و دینامو زاگرب 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده وستهام دینامو زاگرب 18 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *