بهترین گل های طارمی در پورتو ؛ از لیگ برتر پرتغال تا لیگ قهرمانان اروپا

بهترین گل های طارمی در پورتو را در این مطلب به شما در قالب چند ویدیو ارائه خواهیم داد. ستاره ایرانی پورتو این روزها نقش اول پیروزی‌های پورتو است.

ستاره ایرانی پورتو که حالا به تیم ملی دعوت نشده است این روزها در باشگاه خود و در هر بازی می‌درخشد. توانایی خوب او در تمام‌کنندگی، جای‌گیری خوب و مهارت بالای پنالتی گیری او را به گزینه اصلی کونسییساو بدل کرده است. برای تماشای همه گل های طارمی در پورتو با ما باشید.

بهترین گل های طارمی در پورتو

زمانی که طارمی به پرتغال و باشگاه ریوآوه منتقل شد حقیقتا انتظار نداشتیم آنقدر خوب ظاهر شود که شانس آقای گلی لیگ پرتغال در یک باشگاه معمولی باشد. باشگاهی که حالا در نبود طارمی به لیگ 2 پرتغال سقوط کرده است!

آن دوران طارمی تنها لژیونر ایران در پرتغال محسوب می‌شد. اما عملکرد فوق‌العاده مهاجم ایرانی و انتقالش در تنها یک فصل به بهترین تیم پرتغال یعنی پورتو سبب شد تا نگاه پرتغالی‌ها به فوتبال ایران جلب شود.

حالا لیگ پرتغال شاید حتی به لحاظ تعداد ایرانی‌ها از لیگ قطر نیز ایرانی‌های بیشتری داشته باشد. پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند به ترتیب در پورتومیننزه و بوایشتا،‌ علی علیپور در ماریتیمو و محمد محبی در سانتاکلارا جمع شلوغ ایرانی‌ها را تشکیل داده‌اند.

در میان این همه اما درخشش طارمی از همه چشمگیرتر است. کسی که در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری بهترین بازیکن میدان شد. اما با ما باشید تا همه گل های طارمی در پورتو را بررسی کنیم.

مجموعه گل‌های طارمی در فصل 2019-2020:

مجموعه گل‌های طارمی در فصل 2020-2021:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ علت خط خوردن طارمی از تیم ملی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *