پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پانزدهم بوندسلیگا از ساعت 18 امروز به مصاف هم خواهند رفت.

صدرنشین قدرتمند بوندسلیگا با سرمربی جدید خود به خوبی نشان داده که گرچه گاها لغزش‌هایی دارد،‌ اما در موقع ضرورت قدرت خود را نشان داده و امتیاز نمی‌دهد. برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر

گرچه غافلگیری‌های عجیبی چون شکست سنگین برابر گلادباخ یا شکست برابر آگزبورگ وجود دارد اما آن‌ها همین هفته پیش اصلی‌ترین تعقیب کننده خود دورتموند را شکست دادند تا به اختلافی 4 امتیازی با این تیم برسند. به علاوه در لیگ قهرمانان با اقتدار و با 6 پیروزی و امتیاز کامل صعود کردند.

حالا امروز بایرن در آلیانز میزبان ماینتس رده هفتمی است که امسال عملکرد خوبی داشته است. ماینتس تا اینجای کار 21 امتیاز از 14 بازی کسب کرده و رتبه هفتم را دارد. آن‌ها در 5 بازی آخرشان تنها 1 شکست داشته‌اند و ضمن کسب دو تساوی دو پیروزی هم ثبت کرده‌اند تا با شرایط نسبتا قابل قبولی به جدال با صدرنشین برسند.

البته جدال بایرن و ماینتس خیلی بازی غیرقابل پیش‌بینی به نظر نمی‌رسد. در 23 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر بایرن 17 و ماینتس تنها 4 بار پیروز شده‌اند. برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و ماینتس 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *