پخش زنده دورتموند بوخوم 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده دورتموند بوخوم 20 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از دیدارهای مهم هفته پانزدهم بوندسلیگا از ساعت 18 امروز به میزبانی بوخوم به مصاف هم می‌روند.

دورتموند رده دومی گرچه هفته گذشته جدال صدرنشینی را به بایرن مونیخ رقیب دیرینه واگذار کرد اما امسال رقابت لیگ داخلی را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند و حالا تنها 4 امتیاز با بایرن پرستاره و قدرتمند فاصله دارد. آن‌ها البته در لیگ قهرمانان اصلا خوب نبودند و در گروهی به نظر کار سختی برای صعود نداشتند پایین‌تر از آژاکس و اسپورتینگ قرار گرفتند تا به لیگ اروپا برسند. اما برای پخش زنده فوتبال دورتموند بوخوم 20 آذر با ما باشید.

پخش زنده دورتموند بوخوم 20 آذر

مارکو رزه گرچه به هیچ وجه نمی‌تواند ننگ حذف از لیگ قهرمانان در دور گروهی را توجیه کند اما حداقل این فرصت را دارد تا در لیگ داخلی با بایرن رقابت کند و در لیگ اروپا شانس کسب یک جام را داشته باشد. به واقع اوضاع در لیگ اروپا آنقدر سخت نیست که دورتموند نتواند حداقل به نیمه نهایی برسد.

دورتموند در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها دو شکست یکی در لیگ قهرمانان و یکی در بوندسلیگا و 3 پیروزی یکی در لیگ قهرمانا و 2 تا در بوندسلیگا داشته است. بوخوم رده دهمی اما رقیب دست و پا بسته‌ای نیست. آن‌ها در 5 بازی آخر سه پیروزی و دو شکست داشته‌اند و می‌توانند برای ستارگان دورتموند دردسرساز شوند.

به علاوه در 5 تقابل پیشین دو تیم از سال 2015 تا امروز به طرز جالبی این بوخوم است که با 3 پیروزی دست بالا را در برابر تنها 1 پیروزی دورتموند دارد. آن‌ها هر دو بازی قبلی را با نتیجه 3 بر 1 به بوخوم واگذار کرده‌اند. باید دید نتیجه جدال امروز چه خواهد بود. برای پخش زنده فوتبال دورتموند بوخوم 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی دورتموند و بوخوم 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده دورتموند بوخوم 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *