پخش زنده چلسی لیدزیونایتد 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده چلسی لیدزیونایتد 20 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی مهمترین بازی‌های هفته شانزدهم جزیره از ساعت 18:30 به مصاف هم می‌روند.

چلسی که هفته گذشته با شکست مقابل وستهام جذاب و قدرتمند دیوید مویس صدر را به سیتی پپ گواردیولا تقدیم کرد امروز باید به عنوان تیم سوم جدول میزبان لیدزیونایتد در استمفمورد بریج باشد. پخش زنده فوتبال چلسی لیدزیونایتد 20 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده چلسی لیدزیونایتد 20 آذر

چلسی منظم توخل که همواره به ثبات خود معروف بود در 5 بازی آخر خود دو تساوی، یک شکست و تنها 2 پیروزی داشته است. آن‌ها همین چند روز پیش در دور گروهی لیگ قهرمانان در دقایق پایانی بازی برد مقابل زنیت را از دست داده و به عنوان تیم دوم گروه پایین‌تر از یوونتوس به دور حذفی راه یافتند. حالا احتمال دارد قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در دور حذفی با تیم‌هایی چون رئال و یا بایرن روبرو شود.

لیدز یونایتد اما در 5 بازی آخر خود 3 تساوی، 1 شکست و تنها 1 پیروزی داشته است. تیم پانزدهم جدول با تنها 3 پیروزی در 15 دیدار پیشین، 7 تساوی و 5 شکست تنها 16 امتیاز دارد. چلسی این روزها از نبود مهره‌های موثری من جمله انگولو کانته، متئو کواچیچ و بن چیلول رنج می‌برد و غیبت این افراد در روند نتیجه‌گیری چلسی عمیقا موثر بوده است. برای پخش زنده فوتبال چلسی لیدزیونایتد 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی چلسی و لیدزیونایتد 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده چلسی لیدزیونایتد 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *