واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) معشوقه سابق مکسی لوپز و فعلی مائورو ایکاردی اخیرا خبرساز شده است. چیزی که البته درباره او اصلا عجیب نیست. با ما باشید.

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) متولد 10 دسامبر 1986 است. او مدل، مدیر برنامه ورزشی و مجری تلویزیونی است و اصالتا آرژانتینی است. او تا به حال همسر دو فوتبالیست معروف بوده است و آخرین ازدواجش به ازدواج سال 2014 با مائورو ایکاردی باز می‌گردد. از همان زمان واندا به عنوان مدیربرنامه‌های ایکاردی نیز فعالیت خود را آغاز کرد و در انتقال ستاره اینترمیلان به پی اس جی نقش عمده‌ای داشت.

اما آنچه درباره واندا در همه سال‌های اخیر مورد توجه بوده و هست مربوط به حواشی او، ازدواج عجیب و پرحاشیه‌اش با مائورو ایکاردی و جدایی از مکسی لوپز با وجود داشتن سه فرزند از او است. فارغ از این ها واندا نارا ایکاردی بعضا با اظهار نظرهای خود بسیار خبرساز می‌شود.

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara)

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
همسر ایکاردی / دوست دختر ایکاردی / ایکاردی و واندا نارا

واندا از سال 2004 تا 2013 با ماکسی لوپز آرژانتینی ستاره سمپدوریا هم تیمی بود. درباره علت جدایی این زوج موارد مختلفی ذکر شده است. با وجود اینکه حاصل این ازدواج 3 فرزند بوده است، اما خیانت‌های مکرر لوپز و لو رفتنش و البته خیانت خود واندا عاملی شد در به پایان رسیدن این ازدواج.

برخی روایت‌ها حاکی از این است که لوپز با اعتماد به ایکاردی، جوان هموطن خود را که به طور قرضی از بارسلونا به سمپدوریا آمده بود به خانه می‌برد. سکونت مائوروی جوان در منزل لوپز اما زمینه‌ساز برهم خوردن ازدواج لوپز و نارا شد.

واندا نارا ایکاردی بلافاصله پس از پایان ازدواج خود با مائوروی جوان ازدواج کرد. فرزندان ازدواج سابق واندا نارا هنوز با مادرشان زندگی می‌کنند و حاصل ازدواج با ایکاردی نیز تا به اینجا 2 فرزند بوده است. نام‌های فرزندان واندا ایکاردی عبارت است از والنتینو کاستون متولد 2009، کنستانتینو متولد 2010 و بندیکتو متولد 2012، فرانسسکا متولد 2015 و ایزابلا متولد 2016.

در یکی دوسال اخیر و به طور دقیق‌تر از زمان انتقال عجیب ایکاردی به پی اس جی، گویا ارتباط میان این زوج نیز خدشه‌دار شده است. چندی پیش اخباری مبنی جدال لفظی این دو منتشر شد و ویدیویی نیز از واندا نارا ایکاردی در حال پاره کردن عکس‌های مائورو منتشر شد. گرچه این ماجرا بلافاصله مرتفع شد.

اما دیشب و با یک استوری از سوی واندا ایکاردی،‌ بار دیگر مسئله اختلافات این دو و خیانت مائورو ایکاردی مطرح شد. همان دیشب واندا با عصبانیت مائورو ایکاردی را در اینستاگرام آنفالو کرد تا به شائبه‌های خیانت ایکاردی دامن بزند.

این مدل که در عین حال مدیر برنامه ستاره آرژانتینی نیز هست با به اشتراک گذاشتن یک استوری همسرش را به خیانت متهم کرد. او در این پیام نوشته بود: «خانواده دیگری که تو به‌خاطر هوسرانی خراب کردی»

واندا نارا ایکاردی کیست؟

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
همسر ایکاردی / دوست دختر ایکاردی / ایکاردی و واندا نارا

واندا متولد 1986 بوینس آیرس است و در حال حاضر یک مجری تلویزیونی، مدل و البته مدیر برنامه‌های فوتبالی محسوب می‌شود. درباره زندگی او در دوران کودکی یا خانواده‌اش اطلاعات کمی وجود دارد چراکه واندا تمایلی به صحبت در این باره ندارد.

واندا خود را یک زن بسیار قوی با شخصیتی رو راست توصیف می‌کند که توانسته در دنیای فوتبال مردان به عنوان یک مدیر کاربلد نفوذ کند و بسیار هم موفق باشد.

به عنوان یک مدل و مجری سرشناس که همسر یکی از مهمترین ستارگان دنیای فوتبال است،‌ واندا طرفداران زیادی پیدا کرده و در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده‌ای دارند. پیج اینستاگرام واندا ایکاردی با آدرس wanda_icardi  بیش از 8.4 میلیون فالوور دارد.

او در اینستاگرام خود به انتشار لحظاتی از زندگی شخصی خود و ارتباطات خانوادگی‌اش،‌ تفریحات با فرزندانش و مواردی دیگر می‌پردازد. او بیشتر می‌کوشد که در اینستاگرام محتوای مرتبط با مد،‌ فشن و مدلینگ منتشر کند و در این راه تقریبا موفق بوده است.

او البته یک پیج کاری خاص خود نیز دارد که مربوط به برند اختصاصی‌اش WANDA COSMETICS است و در 4 فوریه 2021 تاسیس شده است. او در این پیج بیشتر به لوازم آرایشی می‌پردازد و راهنمایی‌های خوبی در این زمینه ارائه می‌کند.

ازدواج واندا نارا ایکاردی با مائورو

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
عکس های واندا نارا / ایکاردی و ماکسی لوپز

ارتباط واندا با مائوروی جوان‌تر از خودش همواره حواشی متعددی در پی داشته و همچنان دارد. از زمان جدایی واندا از مکسی لوپز هر از گاهی طرفین یکدیگر را مورد نیش و کنایه قرار می‌دهند و طرفداران و روزنامه نگاران نیز دست از سر هیچ یک از این سه نفر بر نمی‌دارد. در تولد 28 سالگی مائورو، واندا نارا ایکاردی در اینستاگرام نوشت:

دهمین تولدی که با هم هستیم، خیلی از رؤیاهای‌مان برآورده شده و خیلی مانده تا رسیدن به تمامی آرزوهایمان، سعی می‌کنم هرکاری که می‌توانم برای تو انجام بدهم و بیشتر شادمانت کنم.

روز بعد هم عکسی از جشن تولد 9 سالگی بندیکتو یکی از سه فرزند خود از مکسی لوپس منتشر کرد. در ان میان یکی از کاربران تیزبین کامنتی زیر پست او گذاشت و نوشت:

بندیکتو تازه ۹ ساله شده و روز قبل واندا ۱۰ تولدی که در کنار ایکاردی جشن میگیرد را به اشتراک گذاشته است.

یک نفر دیگر هم با توجه به اینکه این تاریخ‌ها قضیه خیانت واندا به لوپس را تأیید می‌کند نوشت: «نهههههههههههه»!!» علی ایحال واندا هیچگاه به این موضوعات مستقیما واکنش نشان نداده است.

لوپس و ایکاردی قبلا دوستان خوبی برای هم بودند. لوپس در تعطیلاتی که با واندا می‌گذراند ایکاردی را هم دعوت می‌کرد و حتی وقتی ایکاردی تازه به ایتالیا آمده بود در خانه خود را به روی او باز گذاشت. لوپس و نارا در سال ۲۰۱۳ از هم طلاق گرفتند و شش ماه بعدش نارا با ایکاردی ازدواج کرد.

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
همسر ایکاردی / دوست دختر ایکاردی / ایکاردی و واندا نارا

یک ماه قبل از عروسی، ایکاردی و لوپس در بازی سامپدوریا و اینتر در سری مسابقات سری آ به مصاف هم رفتند و این بازی بعدها به «دربی واندا نارا» معروف شد. وقتی پیش از شروع بازی در صفی که دو تیم بسته بودند، لوپس از دست دادن به ایکاردی خودداری کرد،‌ بسیاری ایکاردی را به خیانت به دوست خود متهم کردند.

عصبانیت لوپز از دوست سابق خود همچنان ادامه داشت. سه پسر مشترک واندا و مکسی هم اکنون با مادرشان زندگی می‌کنند و لوپز گاها با فرزندان خود در ارتباط است. مکسی لوپز بارها گفته که واندا و مائورو به او اجازه صحبت با فرزندانش را نمی‌دهند. لوپز در مصاحبه‌ای گفته بود:

توسط قاضی، قراردادهایی بین ما به امضا رسید ولی هرگز به آنها احترام گذاشته نشد. وندا و شوهرش اجازه نمی دهند فرزندانم را ببینم. آخرین بار، دو مرتبه آنها را سال گذشته دیدم. مدت هاست می خواهم با وندا نارا صحبت کنم؛ هر مسئله خصوصی که در ذهنم فرض می کنم، توسط او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. مدت هاست ارتباط ما به طور کامل قطع شده است.

وندا و شوهرش (ایکاردی) به من بی احترامی می کنند؛ وقتی با وندا هستید، فقط به پول فکر می کند. دغدغه اصلی او همیشه پول است درحالیکه به هیچ وجه کمبود چیزی را حس نمی کند. قبلا به شوهر جدید وندا (ایکاردی) گفتم وقتی پدر شدی، احساس مرا درک می کنی. از فرزندانم برای تحریک و خشمگین کردن من استفاده می کنند. بارها پیش آمده که وقتی تلفنی درحال صحبت با فرزندانم هستم، شوهر جدید وندا (ایکاردی) تلفن را قطع کرده است.

شغل واندا نارا ایکاردی چیست؟

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
همسر ایکاردی / دوست دختر ایکاردی / ایکاردی و واندا نارا

همانطور که گفتیم واندا فارغ از مدیر برنامه ایکاردی بودن مشاغل دیگر و بیزینس‌های شخصی خود را نیز اداره می‌کند. او در زمینه مدلینگ، مجری گری و حتی تبلیغ و فروش لوازم آرایشی فعال است. او در بخش ایجنتی همسرش با نمایندگان باشگاه‌ها برای لغو، تمدید یا بستن قرارداد جدید مذاکره می‌کند. او همچنین با کمپانی‌ها و باشگاه‌های مرتبط با فعالیت همسرش در ارتباط است و از این راه درآمد کلانی دارد.

او همچنین در سال 2021 برند لوازم آرایشی مختص خود با نام WANDA COSMETICS را تاسیس کرد و بخش عمده درآمدش را از این بخش به دست می‌آورد. گفته شده که نارا حتی از طریق یوتیوب و اینستاگرام نیز درآمد زیادی کسب می‌کند.

اختلاف سنی وندا با ایکاردی چقدر است؟

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
عکس های واندا نارا / ایکاردی و ماکسی لوپز

واندا اخیرا در گفتگویی با یکی از رسانه‌های فوتبالی به سوالان زیادی پاسخ گفته و در این میان از این گفته که اختلاف سنی زیادش با مائورو آزارش می‌دهد. او ابتدا بحث را با توصیف شخصیت خود آغاز کرد و چنین گفت:

 کار من باعث شده تا قوی تر باشم. در دنیای فوتبال به دیپلماسی نیاز داری، حتی وقتی که اوضاع صحیح و خوب پیش نمی رود. ولی من همیشه صداقت را به دیپلماسی ترجیح می دهم. خودم هرگز در زندگی ام یک مدیربرنامه نداشته ام و همیشه خودم به تنهایی مسائل را مدیریت کرده ام. در ابتدا اوضاع ساده تر بود ولی با گذر زمان متوجه شدم که باید سرسخت و قوی باشم. ما زنان مثل مردان قوی هستیم و می توانیم همه کارها را انجام دهیم؛ حتی در دنیای ورزش. ولی می دانید که چه اتفاقی می افتد؟ آسیبها همیشه وجود دارند و این چیزی است که مرا عصبانی می کند؛ وقتی خانم باشی و بخواهی چیزی در مورد فوتبال بگویی، باید برای حرف زدنت هم بجنگی.

واندا به عنوان کارشناس ورزشی با برنامه تیکی تاکا در تلویزیون ایتالیا همکاری می‌کند. او درباره این همکاری گفته:‌

در برنامه تیکی تاکا، در یک دنیای مردانه، باید قوی باشی و درغیر این صورت تو را تحت فشار می گذارند. در یک برنامه دیگر، می توانم همانطوری که هستم خودم را نشان دهم. من یک انسان شاد و خوشرو هستم. در آرژانتین هرگز در چنین برنامه های ورزشی ای همکاری نمی کردم و بازیگر و مجری بودم.

وی درباره موضوع بحث برانگیز اختلاف سنی واندا با ایکاردی که مدتی بحث داغ رسانه‌ای بود نیز گفت:

راستش را بخواهید تفاوت سنی میان من ومائورو مرا آزار می دهد. من هفت سال از ایکاردی بزرگترم. می خواهم جذاب باشم و گاهی خودم را پشت یک شخصیت جعلی پنهان می کنم. اگر مردم متوجه نقطه ضعفت باشند، می دانند که چطور باید به تو آسیب بزنند. نمی دانم که ایا من یک شخصیت جنجالی هستم یا نه ولی اخبار منتشره مرا نگران می کنند. می دانم که زندگی ما از بیرون، یک زندگی عادی به نظر نمی رسد ولی من و مائورو والدین جوانی هستیم که زندگی ساده ای داریم ولی راستش را بخواهید هرشب بزن و برقص نداریم. قبلا مائورو خیلی در زندگی بیشتر به من کمک می کرد و یک پدر خاص بود. وقتی در اردوی تیم ملی نبود، خیلی بیشتر در خدمت خانواده بود و حسابی به بچه ها می رسید و حتی خیلی وقتها آشپزی می کرد.

گفتگو با آرایشگر اختصاصی وندا نارا

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
عکس های واندا نارا / اویتالایف / ایکاردی و ماکسی لوپز

حواشی روابط مثلثی واندا نارا، مکسی لوپز و البته مائورو ایکاردی، نزاع‌ها و درگیری‌های طرفین و در نهایت جدایی زوج لوپز و واندا سبب شده تا هرکسی از طریقی سعی کند گوشه‌ای از ماجرا را کشف کند. در شرایطی که سه بازیگر اصلی ماجرا معمولا سکوت می‌کنند و اگر هم حرفی بزنند فقط یکدیگر را به خیانت متهم می‌کنند،‌ استفاده از اطلاعاتی از دیگران نیز قابل توجه است.

پنج سال بعد از آشنایی واندا و ایکاردی، یک برنامه آرژانتینی به نام ال تراتامینتو از کنی پالاسیوس آرایشگر اختصاصی واندا نارا ایکاردی دعوت کرده تا اطلاعات او درباره ای جدایی را مورد بررسی قرار دهد. او درباره آشنایی واندا نارا ایکاردی با مائورو گفت:

واندا به آرژانتین آمد. همه از جدایی‌‌اش صحبت می‌کردند. ما همدیگر را دیدیم و او عکس‌های مائورو ایکاردی را به من نشان داد. به خاطر ضبط برنامه‌ای که با او در برزیل داشتیم، کمی او را می‌شناختم و واندا نظر من را پرسید. جالب است این را بگویم قبل از اینکه واندا و ایکاردی نامزد کنند، واندا چند دختر جوان را برای آشنایی به مائورو معرفی کرده بود. مثلاً خواهرش زائیرا را. ولی زائیرا از ایکاردی خوشش نیامده بود. واندا خیلی دوست داشت تا ایکاردی را با کسی آشنا کند و برایش همسر ایده‌آلی بیابد. آنها دوستان خوبی بودند.

بنابر صحبت‌های واندا و وکلایش ایکاردی دلیل اصلی این جدایی نبوده است و خیانت‌های ماکسی سبب‌ساز جدایی شده است. کنی پالاسیوس در مورد اینکه چگونه دوستی معمولی ایکاردی و واندا به ازدواج منتهی شد گفت:

وقتی خانمی در شرایط روحی بدی هست و دوستی دارد که در دردها و غصه‌ها همراهی‌‌اش می‌کند و در نگهداری بچه‌ها به او کمک می‌کند، خب در آن لحظات او از لحاظ روحی تنهاست و به حمایت نیاز دارد.

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی
عکس های واندا نارا / ایکاردی و ماکسی لوپز

ایکاردی در کتاب بیوگرافی خود نوشته که این ابتدا واندا بوده که به او نزدیک شده است. ولی کنی پالاسیوس که از نزدیک شاهد ماجرا بوده می‌گوید ایکاردی خود نیز در فرایند نقش داشته است:

واندا به بوینوس‌آیرس بازگشت تا بتواند با شرایط جدایی از لوپس کنار بیاید. دو روز بعد مائورو سوار بر هواپیما خودش را به آرژانتین رساند. بعد از بازگشت واندا با او دیدار کردم، خبر جدایی‌شان مثل بمب صدا کرده بود و آنجا بود که او در مورد مائورو صحبت کرد و عکس‌هایی به من نشان داد و او را به من معرفی کرد. او همان زمان حس می‌کرد عاشق شده و در طول روز دائماً با ایکاردی از طریق تماس‌های ویدئویی در ارتباط بود. واندا نظر من را پرسید و من به او گفتم اگر ایکاردی را دوست دارد، به او فرصت بدهد.

چینا سوارس کیست؟

اما بعد از وقایع چند روز گذشته و آنفالو شدن ایکاردی توسط واندا نارا ایکاردی به نظر پایان رابطه این دو بسیار محتمل است. اما نفر سوم این بار کیست؟ آنطور که شواهد حاکی است، ماریا اوگینا سوارس که به چینا سوارس مشهور است،‌ بازیگری آرژانتینی است که گویا با مائورو در ارتباط است.

واندا نارا ایکاردی (Wanda Nara) ؛ عکس ها و حاشیه‌های معشوقه ایکاردی

سوارس اخیرا از همسر خود بنیامین ویکونا بعد از 6 سال زندگی و داشتن دو فرزند جدا شده است. دلیل این جدایی البته مشخص نیست ولی شاید ارتباطی به ماجرای ایکاردی هم داشته باشد.

سوارس یکی از محبوب‌ترین بازیگران روز آرژانتین است که از 11 سالگی وارد این حرفه شده است و حالا 29 سال دارد. او همچنین یک مدل مشهور نیز محسوب می‌شود. او یک بار هم قبل از این با نیکولاس کوبره ازدواج کرده که حاصل آن یک دختر بوده است.

این بازیگر جوان تاکنون دو بار نیز برنده جایزه بهترین بازیگر زن آرژانتین شده است. در اینستاگرام خانم سوارس بیش از 5 میلیون فالوور دارد و گفته می‌شود در اینستاگرام رابطه سوارس و ایکاردی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واندا نارا ایکاردی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *